Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 ...altså,om du hadde hatt så masse penger at du hadde sluppet å tenke på økonomi, hvor mange barn hadde du da villet hatt? For meg går barn og økonomi hånd i hånd. Vi har tre barn og kommer ikke til å få flere. tror kanskje ikke jeg kommer til å savne flere,men OM vi hadde hatt masse penger,tror jeg vi hadde kommet til å få et fjerde barn. For da hadde jeg kunnet jobbe 50-60%, vi kunne hatt vaskehjelp, stort nok hus,stor nok biler og alt det praktiske hadde vært på stell. Hva med deg? Anonymous poster hash: a2bfe...d12
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Syns det holder med tre uansett om jeg hadde hatt masse penger. De skal jo følges opp ganske mange år. Anonymous poster hash: 1e2d6...ad9
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville ikke hatt vaskehjelp om jeg så tjente en million i uka, så det er ikke viktig og jeg ville ikke hatt flere enn de tre jeg har. De skal følges opp selvom man er stinn
BillieNickwill Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Tre hadde vært idealet for meg om forholdene lå maksimalt til rette. Samtidig tror jeg at tre stk med skole/bhg/fritidsaktiviteter/vennebesøk og all annen oppfølging hadde vært mer enn nok uansett hvor mye fritid jeg hadde hatt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har 2 stk og jeg ville ikke hatt flere for alle pengene i verden. De skal følges opp også, med tid og energi, ikke bare penger
Jojo x3 Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Det står ikke på penger, men på nok tid til oppfølging av alle! Nok med 3!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vet ikke helt. Vanskelig å si. Nå syns jeg to er nok egentlig, men det er jo fordi jeg må jobbe. Men mindre jobbing kommer mer tid til å følge opp. Kjæresten min har tre barn, så blir fem små når vi er sammen hele gjengen. Det er hvertfall nok Men herlig også, med en så stor flokk. Anonymous poster hash: b6047...187
Ane Elise Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville ha hatt to uansett, for man skal jo ha tid til å følge dem opp tett på, samtidig som man skal ha litt egen tid for seg selv også.
Elsker livet Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 De fire vi har er i grunnen nok. Det er ikke økonomi det står om men det at å være gravid er veldig slitsomt.
det er berre mordi Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikkje pengane det står på her, men det er eit anna ord som byrjar på p som eg ikkje treff på så ofte, for å seie det slik;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikkje pengane det står på her, men det er eit anna ord som byrjar på p som eg ikkje treff på så ofte, for å seie det slik;) Pikk?... Anonymous poster hash: 17dce...af7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Har to, skal Ike ha flere. Økonomi spiller ingen rolle. Slutte å jobbe for å få flere barn, er helt fullstendig uaktuelt. Jobber allerede redusert, for at ting skal gå i hop. Hvem slutter å jobbe for å ta seg av unger? Hvor skal da pengene komme fra, en mann du aldri ser? Lottomillionene ville ikke vart evig! Anonymous poster hash: 01b58...5de
det er berre mordi Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikkje pengane det står på her, men det er eit anna ord som byrjar på p som eg ikkje treff på så ofte, for å seie det slik;) Pikk?... Anonymous poster hash: 17dce...af7 Pikk, penis, penetrering, puling.. Take a pick!
mamma_bergen Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikkje pengane det står på her, men det er eit anna ord som byrjar på p som eg ikkje treff på så ofte, for å seie det slik;) Hehe, vi har samme grunn vi da
Dini Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Tre eller fire. Det finner jeg ikke ut av før jeg får en tredjemann evnt og ser om vi får tid til en fjerde. Vi tar ett barn av gangen og ser det an
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 ...altså,om du hadde hatt så masse penger at du hadde sluppet å tenke på økonomi, hvor mange barn hadde du da villet hatt? For meg går barn og økonomi hånd i hånd. Vi har tre barn og kommer ikke til å få flere. tror kanskje ikke jeg kommer til å savne flere,men OM vi hadde hatt masse penger,tror jeg vi hadde kommet til å få et fjerde barn. For da hadde jeg kunnet jobbe 50-60%, vi kunne hatt vaskehjelp, stort nok hus,stor nok biler og alt det praktiske hadde vært på stell. Hva med deg? Anonymous poster hash: a2bfe...d12 Venter nr to i en alder av 25.. og flere blir det ikke tror jeg. Selv ikke med en mill i banken gitt Anonymous poster hash: 64ead...e97
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 1 Anonymous poster hash: 2040d...34a
Gilette Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har åtte og og får vi flere blir de tatt vel imot. Skulle vi tenkt økonomi burde vi vel sluttet etter nr 2...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 Ville fortsatt bare hatt en Anonymous poster hash: f11df...097
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #21 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har fått de to barna vi ville ha. Ville ikke hatt flere uansett hvor mye penger vi hadde hatt. Anonymous poster hash: 4ce6b...424
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #22 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har god råd og kunne godt fått både 3 og 4 barn til. Men penger er ikke alt. De skal følges opp, få god omsorg, føle at de får tid hver og en med oss foreldre og vi skal ha tid til de barna vi har. Vi har 3 stykker, og det er nok for oss. Vi skal ha et nogenlunde ryddig hjem de kan bo i, vi skal klare å følge dem opp med lekser, treninger og andre ting som er nødvendig. Hadde vi fått flere barn hadde vi nok hatt mindre energi, den kan man desverre ikke kjøpe for penger Kanskje når barna blir større at vi får fler, men nå har vi evig nok med de 3 vi har. Takler ikke fler med det første! Anonymous poster hash: 6219c...481
Jippipippi Skrevet 1. november 2013 #23 Skrevet 1. november 2013 Har alltid ville hatt fire, men ingen i familien orker et svangerskap til
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #24 Skrevet 1. november 2013 Vi har veldig god råd, så det er ikke økonomien som er grunnen til at vi bare skal ha to. Det er viktig for meg å følge opp begge barna på en god måte, og ha nok tid. Vi ønsker å reise mye med barna, og for oss er det nok med to. Jeg er hjemmeværende, vi har ukentlig vaskehjelp. Likevel føler jeg at jeg ikke alltid har tid nok til å følge opp begge barna, så her blir det ikke fler en to Anonymous poster hash: e0c3e...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå