Gå til innhold

Skryt til mange flinke husstander idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært med barna på et boligfelt idag da vi selv bor uti langtvekkistan ;)

Så mange flinke familier som har stelt skikkelig istand for de små som spent ringer på :)

Mange voksne hadde selv kledd seg ut og noen ba t.o.m om knep ;) men det har jeg ikke lært barna mine så de bare stod der som spm tegn :)

Har også lært de å kun ringe på hus som har tent lys utenfor osv og ikke der det var mørkt. Funket jo HELT FINT.

Ikke skyld på barna som ringer på og evnt gjør rampestreker. Det er vi som foreldre sitt ansvar å lære de rett og galt!!

Og igjen, tusen takk til alle de koselige familiene som bidro til en super kveld for gutta mine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg sier tusen takk til alle de trivelige barna som ringte på! jeg er nybegynner på dette,så da jeg rekte fram godteriskåla, spurte de alle "hvor mange kan vi ta"? Og jeg måtte spørre noen: "hvor mange er normalt å gi da??" da svarte de "to eller tre" og jeg sa:"ta tre da!"

Og de fleste takket veldig fint for seg!

dette var mer trivelig enn jeg hadde regna med! ;) Neste år blir det sikkert et skjelett eller lignende i vinduet også!(wooow som jeg skeier ut!)

Anonymous poster hash: 11c34...5c6
Skrevet

Og jeg sier tusen takk til alle de trivelige barna som ringte på! jeg er nybegynner på dette,så da jeg rekte fram godteriskåla, spurte de alle "hvor mange kan vi ta"? Og jeg måtte spørre noen: "hvor mange er normalt å gi da??" da svarte de "to eller tre" og jeg sa:"ta tre da!"

Og de fleste takket veldig fint for seg!

dette var mer trivelig enn jeg hadde regna med! ;) Neste år blir det sikkert et skjelett eller lignende i vinduet også!(wooow som jeg skeier ut!)

Er veldig glad for plassen jeg bor på, men akkurat på denne dagen ønske jeg at det var mer sentralt :)

Skrevet

Var noen herlige unger på døra her og, og en kjempehyggelig mamma som jeg kom i snakk med. Koselig å bli kjent med nye mennesker! :)

Anonymous poster hash: 58ae0...10f

Skrevet

Jeg har vært en Halloween-skeptiker, men syns det var kjempegøy idag! Neste år skal jeg definitivt gjøre mer ut av det. Barna syns selvsagt det gøyeste var å gå til dem som hadde pynta litt, og kanskje kledd seg ut litt selv også. Det er moro altså :)

Skrevet

Jeg har vært en Halloween-skeptiker, men syns det var kjempegøy idag! Neste år skal jeg definitivt gjøre mer ut av det. Barna syns selvsagt det gøyeste var å gå til dem som hadde pynta litt, og kanskje kledd seg ut litt selv også. Det er moro altså :)

haha,godt å høre at det er flere av oss! :)

Skrevet

Ble så lei av alle klagete kjerringer her og andre steder, så tenkte noen kunne være positive og.

Barna koser seg jo, og ja jeg savner julebukk, men barna ender som oftest opp med klementiner og tørre kakemenn allikevel, så kjekt at dette ihvertfall er kun en dag :)

Skrevet

Vi har hatt koselige besøk av noen i dag men hadde håpet på mange flere :-)

Anonymous poster hash: a1b16...109

Skrevet

Ja, det var kjempekoselig. Fikk besøk av en hel familie med fire barn hvor til og med foreldrene kom i fullt kostyme. Også hadde de med kaker til meg. :-)

Anonymous poster hash: ccccc...eef

Skrevet

Heldigvis er det få grinebitere rundt omkring :-) Barna her ha ikke møtt på noen av de, hverken i år eller tidligere år. Kan jo hende vi bor i et mer oppegående nabolag da;-)

Anonymous poster hash: daa47...626

Skrevet

Var mye hyggelig. Veldig greit å bare gå til de som hadde en utskjært gresskarlykt utenfor. Bare positive opplevelser og mange unger som møtte hverandre med klemmer og latter i gatene her.

Ingen knep ble begått her, bare hygge og kos.

Men jeg har hørt om knep fra annet sted, det bestod i å snu dørmatten. Ikke stygt egentlig, men det er det å utføre noe som ikke er bra. Men enig i at dette bør kunne være foreldrestyrt.

=D

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kan dere gi eksempler på knep (hvem ber om det frivillig hehe)...

Neste år skal vi feire :)

Storebror har hatt feber i dag og heller ikke fått noe opplevelse av hva Halloween er, han synes skjelettene i butikker har vært skumle osv...så vi ventet heller...hadde tenkt å benytte sjansen til en liten utkledningsfest her hjemme for ham og noen venner, men pga skolearbeid gikk det i vasken...men neste år! ;)

Skrevet

Heldigvis er det få grinebitere rundt omkring :-) Barna her ha ikke møtt på noen av de, hverken i år eller tidligere år. Kan jo hende vi bor i et mer oppegående nabolag da;-)

Hvorfor er folk grinebitere når de ikke deltar på Halloween?

Anonymous poster hash: 7fa29...459

Skrevet

Man er ikke grinebiter fordi man ikke deltar, men fordi man oppfører seg dårlig mens man ikke deltar. 

Noen syns tydeligvis at det er viktig å fortelle barna som ringer på hvor dumt det de driver med er. Hvorfor ikke bare droppe å åpne døra?

Anonymous poster hash: 27687...d38

Skrevet

Man er ikke grinebiter fordi man ikke deltar, men fordi man oppfører seg dårlig mens man ikke deltar. 

Noen syns tydeligvis at det er viktig å fortelle barna som ringer på hvor dumt det de driver med er. Hvorfor ikke bare droppe å åpne døra?

Anonymous poster hash: 27687...d38

Men her inne blir alle som ikke deltar stemplet som grinebiter, det kommer jo frem i tråd etter tråd. Tror det er ytterst få som har behov for å fortelle barna hvor dumt det er. De fleste slukker utelyset og koblet ut ringeklokken, men i følge her inne er man da en grinebiter 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...