Gå til innhold

Greit at du ikke liker Halloween altså.. facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig å protestere så veldig med å oppdatere statusen med sånne dumme utsagn... ?  "her er det mørkt, de møkkaungene kan bare våge seg", "drittunger som ikke skjønner at det ikke er noe å hente her, vi feirer ikke sånne teite greier!"   "jævla tiggere".. 

Jeg er ikke sånn kjempe halloween fan selv, men jeg har en bøtte med godteri og jeg gir de som kommer før barnas leggetid.. Barna har det gøy, det er en morsom feiring for de og folk må nesten bare godta at det er kommet for å bli..  Jeg er enig i at julebukk er bedre og det der.. men hallo! Barna koser seg og har det gøy, og de fortjener ikke å bli kalt drittunger og alt det der fordi de er født inn i en tid hvor dette er moderne! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kommer det julebukk så er det bare SÅ KOSELIG. DET er dobbelmoral.....

Skrevet

Enig!!! Opplever den holdningen hos litt eldre. Hvis jeg blir sur og grinete som når jevnlig eldre, håper jeg venner og familie snakker meg til fornuft. Grøss! Vi har alt for lite å feire i dette landet, alt for få festdager. Spesielt i den tunge mørketiden. Synes det er flotteste Halloween jeg. Ungene elsker det! Og trenger ikke mye godteri, det mest spennende er jo å ringe på dører og vise seg fram og leke med venner.

Anonymous poster hash: b941e...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...