Gå til innhold

Superbruker på DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la nettopp inn et anonymt innlegg i en tråd her,og sjekka tilfeldigvis hvor mange innlegg jeg har posta så langt i min DIB karriere: 800 299 innlegg og er "superbruker"

Men da jeg sjekka litt lengre opp i tråden på andre "superbrukere",hadde de akkurat like mange innlegg som meg!og det går jo ikke!Kan ikke være så  tilfeldig at fire "superbrukere" i samme tråd har prikk lik mange postede innlegg!

Hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 70c8f...b27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du har skrevet 800 299 innlegg på egenhånd?? Imponerende! :D

Det er vel heller det at alle anonyme går under samme bruker ;)

Skrevet

Fordi alle som signerer som anonym regnes som 1 bruker ;)

Signerer du med nick vil kun dine innlegg bli telt med, signerer du med anonym så går det fra samme profil.. Om du skjønner ;)

Anonymous poster hash: f8ac0...b17

Skrevet

Priceless! :D

Anonymous poster hash: 74ec9...4ca

Skrevet

alle anonyme brukere går inn under samme "bruker," men ikke når du signerer med brukeren din.

Anonymous poster hash: 86bc3...15a
Skrevet

Hahaha :lol: Endelig en ny versjon av det evige spm! :D

Anonymous poster hash: 80216...538

Skrevet

HAHAHAHA,herregud så teit jeg er!!!Kunne virkelig ikke FATTE at jeg hadde skrevet hele 800 000 innlegg på 6 år!!!!

Haha,man lærer så lenge man lever sier jeg bare!! Og takk til dere for at dere ikke gjorde narr av meg,jeeeze for en dust jeg er ! :lol:  :lol:

HI

Skrevet

HAHAHAHA,herregud så teit jeg er!!!Kunne virkelig ikke FATTE at jeg hadde skrevet hele 800 000 innlegg på 6 år!!!!

Haha,man lærer så lenge man lever sier jeg bare!! Og takk til dere for at dere ikke gjorde narr av meg,jeeeze for en dust jeg er ! :lol:  :lol:

HI

Hahahahoho, må le litt av deg nå altså!

:D

Skrevet

Du er teit? Det tyder vel helst på at du ikkje tilbringer store delar av dagen her, i så fall hadde du nok lagt merke til samanhengen.

Eg er superbrukar utan å trykke anonymknappen, eg. Då snakkar vi teit..

Skrevet

Du er teit? Det tyder vel helst på at du ikkje tilbringer store delar av dagen her, i så fall hadde du nok lagt merke til samanhengen.

haha,ja,med  over 10 000 innlegg så bruke du nok tid her inne du iallefall! ;) Men til ditt forsvar så har du mange gode svar!Hadde jeg ikke vært anonym hadde jeg blitt hata tror jeg,fordi jeg er ikke bestandig så overvettes gjennomtenkt når jeg svarer i hyrten og styrten her inne..! ^_^

HI

Skrevet

Jaja, bedre enn å være dibjunkie som meg, hvertfall. ;)

Skrevet

haha,ja,med over 10 000 innlegg så bruke du nok tid her inne du iallefall! ;) Men til ditt forsvar så har du mange gode svar!Hadde jeg ikke vært anonym hadde jeg blitt hata tror jeg,fordi jeg er ikke bestandig så overvettes gjennomtenkt når jeg svarer i hyrten og styrten her inne..! ^_^

HI

Det er såpass, altså? Slepp å sjå sanninga i augene på moilversjon ;)

Bør nok gå i dekning bak anonymknappen, eller aller helst skaffe meg eit liv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...