Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg la nettopp inn et anonymt innlegg i en tråd her,og sjekka tilfeldigvis hvor mange innlegg jeg har posta så langt i min DIB karriere: 800 299 innlegg og er "superbruker" Men da jeg sjekka litt lengre opp i tråden på andre "superbrukere",hadde de akkurat like mange innlegg som meg!og det går jo ikke!Kan ikke være så tilfeldig at fire "superbrukere" i samme tråd har prikk lik mange postede innlegg! Hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: 70c8f...b27
mamma_bergen Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Mener du at du har skrevet 800 299 innlegg på egenhånd?? Imponerende! Det er vel heller det at alle anonyme går under samme bruker
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Fordi alle som signerer som anonym regnes som 1 bruker Signerer du med nick vil kun dine innlegg bli telt med, signerer du med anonym så går det fra samme profil.. Om du skjønner Anonymous poster hash: f8ac0...b17
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Priceless! Anonymous poster hash: 74ec9...4ca
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 alle anonyme brukere går inn under samme "bruker," men ikke når du signerer med brukeren din. Anonymous poster hash: 86bc3...15a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hahaha Endelig en ny versjon av det evige spm! Anonymous poster hash: 80216...538
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 HAHAHAHA,herregud så teit jeg er!!!Kunne virkelig ikke FATTE at jeg hadde skrevet hele 800 000 innlegg på 6 år!!!! Haha,man lærer så lenge man lever sier jeg bare!! Og takk til dere for at dere ikke gjorde narr av meg,jeeeze for en dust jeg er ! HI Anonymous poster hash: 70c8f...b27
MissMagica Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 HAHAHAHA,herregud så teit jeg er!!!Kunne virkelig ikke FATTE at jeg hadde skrevet hele 800 000 innlegg på 6 år!!!! Haha,man lærer så lenge man lever sier jeg bare!! Og takk til dere for at dere ikke gjorde narr av meg,jeeeze for en dust jeg er ! HI Anonymous poster hash: 70c8f...b27 Hahahahoho, må le litt av deg nå altså!
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Du er teit? Det tyder vel helst på at du ikkje tilbringer store delar av dagen her, i så fall hadde du nok lagt merke til samanhengen. Eg er superbrukar utan å trykke anonymknappen, eg. Då snakkar vi teit..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Du er teit? Det tyder vel helst på at du ikkje tilbringer store delar av dagen her, i så fall hadde du nok lagt merke til samanhengen. Eg er superbrukar utan å trykke anonymknappen, eg. Då snakkar vi teit.. haha,ja,med over 10 000 innlegg så bruke du nok tid her inne du iallefall! Men til ditt forsvar så har du mange gode svar!Hadde jeg ikke vært anonym hadde jeg blitt hata tror jeg,fordi jeg er ikke bestandig så overvettes gjennomtenkt når jeg svarer i hyrten og styrten her inne..! HI Anonymous poster hash: 70c8f...b27
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Jaja, bedre enn å være dibjunkie som meg, hvertfall.
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Du er teit? Det tyder vel helst på at du ikkje tilbringer store delar av dagen her, i så fall hadde du nok lagt merke til samanhengen. Eg er superbrukar utan å trykke anonymknappen, eg. Då snakkar vi teit.. haha,ja,med over 10 000 innlegg så bruke du nok tid her inne du iallefall! Men til ditt forsvar så har du mange gode svar!Hadde jeg ikke vært anonym hadde jeg blitt hata tror jeg,fordi jeg er ikke bestandig så overvettes gjennomtenkt når jeg svarer i hyrten og styrten her inne..! HI Anonymous poster hash: 70c8f...b27 Det er såpass, altså? Slepp å sjå sanninga i augene på moilversjon Bør nok gå i dekning bak anonymknappen, eller aller helst skaffe meg eit liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå