Gå til innhold

Noen som har vært gjennom en konisering her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg....

Anonymous poster hash: d6e91...5aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Selve inngrepet var ikkenoe vondt, men jeg synes at det adrenalinet man får, var skikkelig noia:) samt, ikke for å skremme (som skjer de aller færreste) men jeg ble hasteoperert i tyskland pga store blødninger i etterkant. Legen på ahus sa at det ikke var noe stress å dra på tur, så lenge jegtok det med ro.. og var inn og ut av ahus i etterkant. Men stoppa til slutt. Da jeg var tilbake på kontroll hos fastlegen, så hun at jeghadde mye blodårer nedi der og at det kunne være grunnen.. rart at ikke kirurgen sa noe om det. Men det jeg da skulle frem til var at inngrepet var ikke noe stress, men ta det med ro:) sorry, for skremselspropogandaen. Men ikke sett deg på flyet 2 dager senere, som meg.. hehe:)

Skrevet

Ja! Selve inngrepet var ikkenoe vondt, men jeg synes at det adrenalinet man får, var skikkelig noia:) samt, ikke for å skremme (som skjer de aller færreste) men jeg ble hasteoperert i tyskland pga store blødninger i etterkant. Legen på ahus sa at det ikke var noe stress å dra på tur, så lenge jegtok det med ro.. og var inn og ut av ahus i etterkant. Men stoppa til slutt. Da jeg var tilbake på kontroll hos fastlegen, så hun at jeghadde mye blodårer nedi der og at det kunne være grunnen.. rart at ikke kirurgen sa noe om det. Men det jeg da skulle frem til var at inngrepet var ikke noe stress, men ta det med ro:) sorry, for skremselspropogandaen. Men ikke sett deg på flyet 2 dager senere, som meg.. hehe:)

uff, får ta det med ro.. Er det vanlig å få sykmelding?

Anonymous poster hash: d6e91...5aa

Skrevet

Trenger ikke sykemelding i utgangspunktet. Men litt avhengig av hva slags jobb du har og hvor øm du blir kan det hende at du med fordel kan ta resten av dagen fri. Jeg var litt øm etterpå og selve inngrepet var egentlig ikke mer enn litt ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...