Gå til innhold

Hjelp...hva tror dere...???

Anbefalte innlegg

Forrige mens 20.09 og fikk ikke ny mens som forventet. Trodde jeg var gravid og tok forrige onsdag og torsdag tilsammen tre tester (to "billige" og en clearblue digital, den visste "gravid 2-3 uker") som alle var positiv. Lykke på jord<3

Har følt meg gravid, ømme bryster og stort sett bare sovet en hel uke.

Men. I dag fikk jeg det jeg vil kalle for en helt normal mensen:( Tok en clearblue digital og fikk opp "ikke gravid"... Lurer på hvordan det kan ha seg? Hvis jeg har hatt en spontanabort, sitter ikke da hcg i kroppen i flere uker etterpå??? Hvordan kan testen da bli negativ??? Har jeg mistet???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093274-hjelphva-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Jeg tok testen kl 17.30. Men vet ikke om det er vits å ta noen ny, blør som om jeg har helt vanlig mensen? Føles absolutt ikke som noen sa, kan jeg ha hatt det tidligere i uka uten å merke noe som helst? Kan bare ikke forstå hvordan jeg kunne få tre positive i forrige uke og nå plutselig mensen... :(

Annonse

Huff så leit. veit ikkje kva anna det kan vera enn sa. - sidan hcg er negativ. Det er umuleg å ha så lite hcg i veke 5 at det ikkje slår ut på test, samme kor tid på døgnet ein tar testen. den slår ut på 25. Eg håpar du snart blir gravid igjen. Du kan evt. be legen om ein ultralyd, slik at dei ser at alt er bra inni deg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...