Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ga tre av dem sjokolade og kjærlighet. Men den ene av dem var så fet at jeg tilbød henne mandariner. Da ble hun kjempesur og stakk. Utakknemlig. Jeg bryr meg jo bare. Anonymous poster hash: fc2b5...64b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Utakknemlige unge altså! Skjønte hun ikke at du bare mente det godt?? Hun trengte helt sikkert ikke noe sjokolade eller annen snop. Makan altså! Anonymous poster hash: 5e60a...985
Serepta Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Mye fruktsukker i mandariner. Du skulle holdt det til et glass vann....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Mye fruktsukker i mandariner. Du skulle holdt det til et glass vann.... Er jo derfor jenta er sur vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Hahaha Sjekket du tennene til de andre barna før du ga dem godteri? Sikkert kjekt å ha noen fluortabletter på lur også. Anonymous poster hash: ae471...8ba
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ga tre av dem sjokolade og kjærlighet. Men den ene av dem var så fet at jeg tilbød henne mandariner. Da ble hun kjempesur og stakk. Utakknemlig. Jeg bryr meg jo bare. Anonymous poster hash: fc2b5...64b La hun gi mandarinen til hennes mor. Kanskje mor våkner litt. Anonymous poster hash: 5f137...498
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Her kom det tre skraltynne fjortisser på døra. De hadde fyrstikkbein i tights, så jeg ga dem et egg hver, for det var tydelig underernæring på proteiner på gang. Men dem fikk jeg raskt i retur, gitt. Resten av ungene i gata synes dessverre at eggespy på trappa var litt sånn i overkant Halloween-effekt, og snudde før de nådde ringeklokka. Fader også! Anonymous poster hash: f5734...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå