Gå til innhold

Usj.... Uggen og trøtt igjen !!

Anbefalte innlegg

Spydde meg gjennom 9 mnd med nr 1

Gjennom 5 mnd med nr 2

Og til uke 17 med nr 3 !! Nå er jeg i uke 32 og idag har jeg vært så uggen og trøtt !! Håper virkelig ikke kvalmen kommer tilbake !! Hørt noe om at kvalmen kan komme tilbake på denne tiden pga voldsom vekst hos foster.. Noen som har opplevd det ?? Merker jo at mageboeren har blitt mye større den siste tiden !! Bevegelsene er helg anderledes ..det dyttes og presses mer enn det sparkes

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093189-usj-uggen-og-tr%C3%B8tt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme var det her, bare jeg spøy  5mnd med nr 1 og 9 mnd med nr 2, og ca 20 uker med denne, helt til det kom tilbake i uke 32 :-(

Den var ekstra ille med en gang den kom tilbake i uke 32 (sikkert pga det er tøft psykisk også når man plutselig blir dårlig igjen). Men har dager der hvor jeg ikke er kvalm og dager hvor man skulle tro man var kommet tilbake til 1 trimester igjen.

Formen er mer svingende nå enn den konstante ekstreme kvalmen, men når den nå den kommer blir jeg helt utslått med en gang! (er i uke 36 nå).

Vi er snart i mål!

Å fytti fy nå spydde jeg igjen også !! Også spiste jeg pasta til lunch !! Det er lissom det verste å spy opp !! Setter seg fast og får spaghetti ut nesa : ((( jeg skal holde ut !!! Snart i mål nå : ) så lenge alt er bra med lillebror er jeg happy !!

hehe huff -_- Får håpe det er forbigående! 

Hadde den ultimate "gravid krisen" i går. Lys bukse, kort jakke, akutt spy behov, tissetrengt og ingen blærekontroll, MIDT i byen i går. På toppen av det hele hadde jeg parkert langt utenfor sentrum slik at minsten kunne teste sparkesykkel ferdighetene. 

Endte opp med sparkesykkelen under den ene armen og guttungen under den andre og i springfart bort til min bestemor som bor på motsatt side av byen. Bakenden på dass og hodet i pøsen :-p hehe

Hærlig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...