Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har lyst til å "pynte" litt langs en gangsti som går gjennom skogen her. Den er mye brukt og ganske mørk, men med noen lysstolper. En vanlig kveld paserer det sikkert 100 mennesker der, sansynlig vis fler i kveld. Er det morsomt eller for skummelt å henge opp noen spøkelser og andre skumle figurer der? Det er såpass inne i skogen at du ikke ser hus. Anonymous poster hash: a59ee...524
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har lyst til å "pynte" litt langs en gangsti som går gjennom skogen her. Den er mye brukt og ganske mørk, men med noen lysstolper. En vanlig kveld paserer det sikkert 100 mennesker der, sansynlig vis fler i kveld. Er det morsomt eller for skummelt å henge opp noen spøkelser og andre skumle figurer der? Det er såpass inne i skogen at du ikke ser hus. Anonymous poster hash: a59ee...524 Er det sjanse for at mange små barn går uten tilsyn der? I såfall holder du deg for god til det, ellers risikerer du å være skyldig i redde barn som får ødelagt en moro/koselig kveld. Om det ikke er slik, så pynt og ha det moro. Anonymous poster hash: 153bc...03d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har lyst til å "pynte" litt langs en gangsti som går gjennom skogen her. Den er mye brukt og ganske mørk, men med noen lysstolper. En vanlig kveld paserer det sikkert 100 mennesker der, sansynlig vis fler i kveld. Er det morsomt eller for skummelt å henge opp noen spøkelser og andre skumle figurer der? Det er såpass inne i skogen at du ikke ser hus. Anonymous poster hash: a59ee...524 Er det sjanse for at mange små barn går uten tilsyn der? I såfall holder du deg for god til det, ellers risikerer du å være skyldig i redde barn som får ødelagt en moro/koselig kveld. Om det ikke er slik, så pynt og ha det moro. Anonymous poster hash: 153bc...03d Jeg har aldri sett små barn gå der alene etter at det har blitt mørkt. Anonymous poster hash: a59ee...524
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Kle deg ut som en skrekkelig skapning, lur i buskene langs stien, og hopp frem med et WÆÆÆÆÆ når det kommer noen. Morsomt! Anonymous poster hash: 31f25...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå