Kathrine. Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Det er familier med hjemmeboende barn som i størst grad feirer Halloween. Skikken feires dessuten hovedsakelig av de med høy utdannelse og de i de øvre inntektsklassene. Virginie Amilien, kulturforsker ved SIFO http://www.bt.no/familie-og-oppvekst/Skremmende-fa-feirer-Halloween-2996470.html?xtor=RSS-2 Vi har hjemmeboende barn og høy utdannelse og feirer Halloween.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Har hjemmeboende barn. Ingen utdannelse, ligger i nedre inntektsklasse. Vi feirer halloween. Anonymous poster hash: 848da...23e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Hjemmeboende barn og høy utdannelse, ja, og feirer. Tror utdannelse spiller mindre rolle, egt, men ingen grunn til å feire uten unger, når de flytter er jeg også ferdig med Halloween. Anonymous poster hash: 97203...052
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kommer fra en familie hvor mor har vært hjemmeværende, far hjemmeværende, stefar har yrkeskole. Når jeg bodde hjemme, for, 14 år siden gikk jeg på Halloweenfester. Knask eller knep? Hva var det? Jo, det var noe de gjorde i USA, he he. I dag: Jeg og mannen har yrkeskole, dvs. ikke høy utdanning. Vi feirer ikke Halloween, men de som vil må gjerne gå på fest. Anonymous poster hash: c6c93...9a3
valkyrien Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Har hjemmeboende barn, høy utdannelse, og feirer ikke Halloween.
*Miss Marple* Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har hjemmeboende barn, høy inntekt, men ikke høy utdannelse og markerer Halloween.
Klarer selv! Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Har hjemmeboende barn, høy utdannelse og en direktør jobb, og feirer ikke Halloween.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå