Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er på leting etter en farge for å ha i en gang og soverom. I en gråtone. Ikke så mørk, siden gangen er smal og uten vindu. Har dere noen gode tips? I stuen har jeg en farge som heter Delikat. (link til farge: http://www.lindevegen.no/2012/07/ny-malt-stue.html) Denne fargen er jeg veldig fornøyd med! Anonymous poster hash: fda31...3c9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Hvilke farger har du på listverk? Hvis du har klassisk hvis er kalk en nydelig farge! Fungerer dessverre ikke mot fersigmalte lister, som ofte er bomull eller eggehvit. Jeg er veldig glad i litt mørkere farger, selv om rommet er lite, hva med mohair? Den er flott! Jeg har blek sand i stuen min, superfornøyd med den. Synes de har veldig god oversikt på byggvarehandler, maxbo ol. Tar gjerne med bilder av rommet som skal males og får alltid veldig god hjelp. Anonymous poster hash: dca18...3f0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Vi har malt gang og stue i sand. Superformøyde!!! Anonymous poster hash: de405...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå