Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Hver morgen lar han fat og kopp stå igjen på bordet, selv om han vet at han skal rydde på plass. Han slukker av og til lyset før han går på skolen, selv om han vet at han skal gjøre det. Hvis han ombestemmer seg og tar på en annen genser enn den han først har funnet frem, legger han den rene genseren fra seg på gulvet. Er enklere det, enn å legge den inn igjen i skapet. Alt slenger, både her og der, skolebøker, pc, bøker, blader, figurene han samle på. Pennalet tar han av og til med på skolen. Også er det sengen da. At han klarer å ligge der, det skjønner ikke jeg. Der er det bærbar dvd-spiller, filmer, figurene han samler på, bøker og en skitten genser. Regelen er at han skal rydde når helgen kommer, konsekvensen er at han mister ukepengene sine. Anonymous poster hash: 84bb6...545
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Gratulerer med en tenåring i hus, det der er nok dessverre helt normalt. Anonymous poster hash: 19fed...e2b
*Miss Marple* Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Det høres veldig normalt ut. Trøsten er at han bare bor hjemme en 6-7 år til, for det blir ikke bedre
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Jo, takk. Det blir vel mann av han også......til slutt. Anonymous poster hash: 84bb6...545
monson Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Har du ikke vært tennåring selv? ja, helt normalt!.. jeg jobber enda, med å prøve å slutte å slenge fra meg ting:P hehe og jeg hater og slå av lys når jeg drar. (Da er det jo mørkt når jeg kommer hjem.. Guffent :-/) jeg er 26 :-S hehe huff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Høres ut som mannen her :/ Anonymous poster hash: c0d25...52d
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 He he, jo, men jeg ryddet på plass fat og glass.Jeg kunne gå over gulvet på rommet mitt uten å være redd for å trakke på noe.Jeg hadde heller ikke gamle kopper og fat stående på rommet, på stuen eller på kjøkkenbordet. Jeg hadde mye rot i hyller, skap og på pulten, men det kan virkelig ikke sammenlignes med rommet til gutten min. Anonymous poster hash: 84bb6...545
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Høres 100% normal ut, ja. Å få slutt på det krever beinhard disiplin. Anonymous poster hash: 9f388...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå