Gå til innhold

snakk om barnemishandling! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står en artikkel i nettavisen om en ny babytrend i USA, om å lære babyene livredning på egen hånd med å dukke de under vann og selv la de kjempe seg opp igjen. 

Var idiot nok til å gå inn i videoen. Måtte lukke den ned med tårene rennende. At noen kan klare å behandle barna sine slik, og attpåtil juble og tydeligvis tro de gjør henne en "tjeneste"... Blir bare så trist... :( Snakk om å totalt overhøre sine barns signaler...

http://www.side2.no/helse/article3703624.ece

Anonymous poster hash: 6226a...1a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:( Det orker jeg ikke se på en gang.

Anonymous poster hash: b8448...688
Skrevet

Dette er det værste jeg har sett på lenge! Det koker inni meg! Håper denne møkkakjerringa blir fratatt ungen og bura inne på livstid!!!!!

Anonymous poster hash: 879fb...a86
Skrevet

:-O

Anonymous poster hash: 68ad3...9b9
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sikrer seg hvertfall... Ungen kommer jo til å være LIV REDD vann før første uka er over!!! Snakk om skrudd i hodet! Blir forbanna jeg.

Skrevet

Ja, for dette var jo rette måten å lære ungene å bli glad i vann. Send de heller på et tradisjonelt babysvømmekurs.

Anonymous poster hash: 63701...9ff
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dette er det værste jeg har sett på lenge! Det koker inni meg! Håper denne møkkakjerringa blir fratatt ungen og bura inne på livstid!!!!!

Anonymous poster hash: 879fb...a86

Hva med far som står å filmer og ler og "oppmuntrer"... At dette pågår i 10 minutter, og de legger ut på youtube.. Nei, håper de blir fratatt ungene, mister retten på å få/ivareta barn i det heletatt og blir straffet for det de gjør.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Er dette drukningsforsøk eller et helt tåpelig forsøk på å lære ungen livredning?Grusomt.

Skrevet

Ungen skriker nærmest sammenhengende i 10 minutter, og mens ungen skriker og klamrer seg til bassengkanten eller dama med capsen så kaster de ungen under vann?!? Galskap!!

Skrevet

Herregud hun dukker jo ungen under mens den skriker??? Snakker om tåpelig forsøk på å lære livredning! Ser jo mer ut som hun prøver å drukne den stakkars, livredde, skremte babyen!! FY FAEN!!

Anonymous poster hash: e2c23...39f
Skrevet

Fy flate!!! Syke folk!

Skrevet

Med fare for å bli halshugget her nå: Jeg har faktisk sendt ungene mine på et slikt kurs. Skal forklare litt: Her jeg bor, er det varmt året rundt og "alle" har basseng. Den største dødsårsaken blant barn, er drukning. Målet med kurset, er å lære barna at de nærmest som refleks hvis de faller i vannet er å snu seg fra mage til rygg, padle seg til kanten og holde. Ikke nødvendigvis kunne svømme ettersom disse barna er for små, de klarer ikke holde hodet oppe. 

Mine barn var vel litt større tror jeg og de skrek ikke slik som denne babyen gjorde, tvert i mot, de likte kurset som gikk hver eneste dag over ca 6-8 uker i ett strekk (ca 10 min i vannet). De ble veldig trygge i vannet. De lærte seg å svømme ordentlig når de var 3 1/2 og nesten fem. 

Man må selvfølgelig alltid passe på når det gjelder barn og vann, men det er en ekstra utfordring når "fristelsen" med vann er overalt. 

Anonymous poster hash: de034...4ae
Skrevet

Jeg har sett alle videoen av denne babyen. Gråt meg gjennom nesten alle.

MEN hun blir utrolig dyktig til å svømme...

Anonymous poster hash: 99b5c...43a

Skrevet

klarer ikke å se på filmen,kjenner det river langt inne i sjelen bare ved tanken på hva folk gjør med de stakkars barna sine...

Anonymous poster hash: 43847...fc0
Skrevet

fy FAEN å barnemishandling !!! også SÅ lenge, ????

Foreldrene klarer å stå å LE når ungen har det så ille..

Tenk når du hylgriner sånn så sluker du jo MASSE vann er jo ikke rart hu bare fortsetter å hyle ! jævla idioter, da lar du heller være å ha basseng om du ikke kan passe på, eller du lar barna løpe rundt konstant i flytevest til de er store nok !

HELLER det

Anonymous poster hash: 3800c...a81
Skrevet

Ser ikke mer grusomhet i det , enn baby svømming . Der dypper de barnet også under.

Like grotesk

Anonymous poster hash: 9f04a...4a6

Skrevet

Ser ikke mer grusomhet i det , enn baby svømming . Der dypper de barnet også under.

Like groteskAnonymous poster hash: 9f04a...4a6

På vanlig babysvømming dukker de barnet under med en del minutter imellom. Og ikke når de skriker, mens de gisler etter luft.

Anonymous poster hash: 5a5c7...3ae

Skrevet

Jævla møkkafolk.

Håper de også blir torturert som de gjør med den stakkars babyen.

Anonymous poster hash: e6cac...1f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...