Siamese Hellhound Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Noen andre som lider av dette fra tid til annen? Har en baby på 7 mnd som ikke tar flaske og som sovner i åttetida, for deretter å våkne først etter en halvtime, og så to timer etter det igjen, begge ganger for å få pupp. Så da er det ganske uaktuelt for mor å bevege seg ut av huset på kveldstid. Jeg hadde også et tungt svangerskap, hvor jeg rett og slett ikke orket å være sosial, så nå, etter ett år begynner jeg å bli rimelig sprø av å ikke ha noe sosialt utenfor familien. Og HVER gang jeg planlegger det minste lille venninnetreff (jeg overdriver ikke, dette har skjedd fem ganger i det siste), må jeg enten avlyse fordi en av ungene (har to) er blitt sjuke, eller så må jeg drasse på begge to fordi da er det pappaens tur til å bli sjuk. Jeg VET at jeg ikke egentlg har noen grunn til å klage,og at denne spedbarnstida snart er over osv, og jeg liker jo egentlg å være med familien min. Bare ikke alltid, hele tida, dag og natt!!!! Jeg får FAMILIEKLAUSTROFOBI!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Vet hva du mener, noen ganger blir det litt mye, og man vil gjerne ha en lite pust i bakken uten barn... Her var jeg alene med begge 2 i 3uker mens pappaen var på jobb, hadde gledet meg til alenetid, og masse kos med barna.. Vel, først var jeg syk, så minsten, så eldste.. Fra å se for seg masse alenetid, til å ha barna i nærheten av seg 24/7 pga sykdom, så var jeg på randen av galskap når han endelig kom tilbake.. Føltes nesten som å slippe ut av fengsel.. Det er intenst når det står på, men akk så deilig når man får puste igjen . Anonymous poster hash: ba12c...71a
Siamese Hellhound Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2013 Oj, tre uker, da tror jeg at jeg hadde klikket. Slipp mammaene fri!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Men tror du ikke at baby hadde tatt flaske, eller tutekopp om du var borte, og pappaen prøvde å gi? Kanskje det hadde funket, slik at du hadde fått litt tid utenfor huset? Anonymous poster hash: ba12c...71a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Flaske? Skjønner deg veldig god da. 5 barn og de tre minste har hatt småbarns astma=myyye syke. I tillegg har ingen av de tatt flaske før de var over 10 mnd. Holdt til tider på å gå på veggen. Utrolig deilig den dagen man faktisk kan ta seg en tur ut da Anonymous poster hash: ecf2a...712
Siamese Hellhound Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2013 Men tror du ikke at baby hadde tatt flaske, eller tutekopp om du var borte, og pappaen prøvde å gi? Kanskje det hadde funket, slik at du hadde fått litt tid utenfor huset? Anonymous poster hash: ba12c...71a Jo, det kan jo hende. Pappaen er veldig deltakende, så det er ikke ham det står på. Men er kanskje litt for bløthjerta, så synes liksom det er litt fælt hvis han (altså babyen, ikke pappaen - eller forresten kan jo godt hende pappaen begynner å tute også) skal gråte hele kvelden fordi han ikke får spist. Selv om det kanskje går helt fint. Så jeg er jo ikke helt uten skyld i den situasjonen jeg har satt meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå