Gå til innhold

Barneprogram for de minste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om filmer/program på tv som er for babyer? Gutten min på 5 mnd er så utrolig nyskjerrig av seg og liker at ting skjer, så kanskje det hadde vært noe for han :) mamma og de gamle lekene begynner å bli kjedelige :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er 5mnd ville jeg anbefalt andre ting enn tv. Mine elsket å leke med fargerike plastposer (du må se på han hele tiden så han ikke får dem over hodet eller i munnen). Sangleker og tull og tøys og kiling likte de også godt. Og bading var kjempegøy.

Skrevet

Det hender mini på 6 mnd og jeg titter litt på den der nattasangen til Drømmehagen, han går helt bananas når han ser og hører Hopsideisi(?), men det holder som regel med de tre minuttene så er det ikke interessant lenger.

Musikk derimot!

Setter på barnemusikk (her er Alf Prøysen, Maj Britt Andersen og div Jul i Blåfjell/Jul på Månetoppen veldig gøy) og så danser vi litt, ligger på gulvet og fjaser eller bare lytter.

Tv er slett ikke spennende for min i hvertfall.

Anonymous poster hash: 5ff3d...c72

Skrevet

Sanger og farger er han glad i :) elsker å bli bært rundt for å se. Men ligge på gulvet og leke med ting interesserer han lite

Skrevet

Leker med han hele dagen, så om han ser på tv i 15 minutt, tviler jeg på det vil bremse hans utvikling eller skade han på noen måte...

Skrevet

Drømmehagen er vel for de under 2år..

Min fikk tilfeldig se baby Jack på nrksuper, og den falt veldig i smak.. Er jo masse babyspråk og goggling der.. (OBS: Ufattelig irriterende serie for voksne.. :P )

Anonymous poster hash: 58891...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...