Gå til innhold

Tvillinger!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å satt inn egg i Riga i sept:))var på tidlig UL igår og da var det jammen meg to vakre gull<3<3 helt utrolig!! 8+6 idag:)) flere som venter tvstillinger?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :) her er vi litt usikre enda... 1 er funnet, men mulig de ser 1 til

Skrevet

Har akkurat vært på kontroll (8uker idag) og legen fant TO små !!!!!!!!!!! Herregud, jeg er helt sjokka, dette hadde jeg ingen anelse om i det hele tatt!! TO!!! Jeg skal ha tvillinger, herregud!! :) :) :)

Skrevet

Gratulerer, så spennende og moro! Hadde du mistanke om at det var to, eller kom det som en overraskelse?

Skrevet

Dette hadde jeg virkelig ingen anelse om, derfor ble jeg utrolig overrasket!! :) trodde det nesten ikke var sjangse i havet en gang siden vi ikke har tvillinger i familien og lagde disse på egen hånd ;) godt jeg har fri til mandag, dette ble så utrolig overveldende for meg :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg lo litt for meg selv da jeg leste ordet "tvstillinger" ;) men skjønte jo hva du prøvde å skrive ;)

Skrevet

Var å satt inn egg i Riga i sept:))var på tidlig UL igår og da var det jammen meg to vakre gull<3<3 helt utrolig!! 8+6 idag:)) flere som venter tvstillinger? :)

Gratulerer!

Her er det også tvillinger i magen. er 8+4 i dag :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :-D så utrolig spennende!!! Spennende å følge deg Fremover;) når har du termin?:)

Skrevet

14.juni er termin og håper virkelig de holder seg på plass så lenge som mulig :) førstemann ble født i uke 30, så det blir nok en god del kontroller etterhvert :) dette blir utrolig spennende, vi får holde hverandre oppdatert :)

Skrevet

Går unna i hormontåka ;) så spennende det her jenter ;)

Skrevet

8 juni foreløpig her:) hvor i landet bor du hjertebarna?:)

Skrevet

Its double the giggles and double the grins, and double the trouble if you´re blessed with twins.

Twice as much to love, two blessings from above.

Gratulerer så mye racine!

Skrevet

Tusen takk kjære deg <3 veldig veldig rart enda <3

Skrevet

Var å satt inn egg i Riga i sept:))var på tidlig UL igår og da var det jammen meg to vakre gull<3<3 helt utrolig!! 8+6 idag:)) flere som venter tvstillinger? :)

Gratulerer!

Her er det også tvillinger i magen. er 8+4 i dag :-)

Så moro at det er flere av oss:))
Skrevet

Tusen takk kjære deg <3 veldig veldig rart enda <3

Det skjønner jeg, har enda ikke gått opp for meg at jeg skal ha en, og at man venter dobbelt må være helt uvirkelig og magisk! Men da kommer vel magen fortere også, så får man mer feelingen med det hele tenker jeg. Ønsker deg sååå mye lykke til på denne fantastiske ferden du har foran deg! Dobbel lykke!  

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Er magisk og samtidig helt uvirkelig <3 helt fantastisk <3 skal på ny UL 25 nov :) gleder meg!!, hvordan er formen din? :)

Skrevet

Så gøy med 2 :) En her, men fornøyd med det og altså :) Gratulerer så mye!! Lykke til med svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 9bb76...9f1

Skrevet

Tusen takk <3 håper alt går bra med begge gullungene mine hele veien <3

Skrevet

De er mest sannsynlig toeggede da eller?

Skrevet

Er nok to eggede når dem er satt inn ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...