Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 26 stk cyklogest som gis bort i stedet for at de går i søpla...

Er 8+4 i dag og dette er vårt siste forsøk uavhengig om det går bra eller dårlig.

Send meg en pm hvis interessert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Du er så heldig som har lykkes. Må bare si gratulerer igjen som jeg også sa i månedstråden vi var i sammen. Tenk nå er du snart 9 uker på vei! Helt fantastisk!!

Om du har Cyklogest igjen tar jeg gjerne imot overskytende medisiner om du ikke allerede har gitt de bort. Bor i Oslo

Med vennlig hilsen

Monica

Endret av Stjernemagnolia
Skrevet

He he måtte le litt nå for jeg skulle bare si jeg sender en PM så la jeg hele meldingen ut!

Skrevet

He he måtte le litt nå for jeg skulle bare si jeg sender en PM så la jeg hele meldingen ut!

JEG HEIER på DEG Nå stjernemagnolia!!!! Synes det er på tide at alle supersliterene blir gravide nå!!! Er det lenge til nytt forsøk på deg eller?? krysser fingrene!! Og storken er allerede sendt din vei :wub:  B)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningen nå gravide Tante Esel!

Det er så flott du har lykkes på egen hånd og du slipper å gå igjennom et nytt forsøk til. Tenke seg til dere klarte det etter alt du har vært igjennom til nå. Plutselig så var gullegget der og vokser nå fint i magen din.

Godt å vite du har sendt storken over hit. Skal se etter den og om jeg ser den skal jeg temme den og gå med den i bånd her i Oslo til alle slitere til den har ordnet opp i leveransene for det har vært mye rot og forglemmelser fra storkene de siste årene for meg og andre.

Venter i den berømte offentlige helsekøen for å få utført hysteroskopi. Gynekologen har funnet en polypp på 9 mm i livmorhulen som må fjernes før nytt forsøk kan ta til da polyppen kan fungere som en spiral. Litt ergelig å tenke på den polyppen kan ha vært der under tidligere forsøk men men nå skal den i allefall bort.

Tenker det nytt forsøk i desember eller januar. Det blir mitt ellevte stimulerimngsforsøk for å si det sånn. Setter inn maks med embryoer, dvs tre stk embryoer om jeg har nok så får vi se om den neste gangen er lykketreffet mitt.

Skrevet

håper ikke det tar så lang tid før du får time til hysterioskopi da! Husk at du har fritt sykehusvalg, og t det kanskje er mindre kø på akkurat dette ved andre sykehus! Jeg har også hatt hysterioskopi, men de fant ingenting heldigvis.. det var i januar 2o12.

Jeg tror fortsatt ikke helt at det er sant... kunne det virkelig være så enkelt liksom :P hehe... etter så lang tid, og så mye stress og bekymringer og uttak og innsett og vet ikke hva... lykken er i hvert fall stor selv om :D Og jeg håper dere kommer etter, alle og enhver!!!

kanskje polyppfjerning gjør at du klarer det selv og vettu :D

Skrevet

Hei igjen

Brukte fritt sykehusvalg og det er jeg glad for. Skulle på Ullevål og der var det minimum fire måneders ventetid. Valgte Akershus istedenfor og skal opereres den 19 november. Det blir mindre enn seks ukers ventetid på inngrepet istedenfor over fire måneder. Helt utrolig at det går ann å være så stor forskjell.

Skjønner godt du går rundt i din egen lille lykkeboble for tiden. Du har som meg ventet lenge og vært med på så alt for mye før du endelig lykkes å bli gravid. Skjønner godt den tankegangen du har med at det var så enkelt å få det til, ikke noe medisiner, uttak, innsett etc. Bare å hoppe i sengen og så var det gjort og vips så var du gravid.

Har nå mere tro på neste forsøket nå som polyppen skal fjernes. Hadde ikke gynekologen funnet noe under saltvannsundersøkelsen tror jeg vi ville vurdert andre muligheter enn ICSI med egne egg.

Du klarte det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...