Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Vi bor i borettslag og har ikke så mye lagringsplass. Vi har en liten bod og thats it. Dette har gjort at vi har latt dekkene til bilen vår stå på parkeringsplassen vår. Nå har et par naboer faktisk klaga til styret om at det står dekk og en bensinkanne på parkeringsplassen vår! Hva er det å klage på? Anonymous poster hash: 0b33c...7d7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 HELT ENIG. er disse gamlingene vanligvis som bryr seg med alt. De har for lite å finn epå vet du. Samme skjedde med meg nå , hadde hatt barnevognen utenfor døra mi , leiligheten er jo ikke såå stor akkurat. jammen meg fikk vi advarsel i posten nå. herregud , blir så irritert as. Samma faen det vel , er rett utenfo MIN dør , ingen andre som må forbi den eller se den for jeg bor øverst. Faens drittfolk. Anonymous poster hash: 16b79...33a
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Vel, det er jo ikkje akkurat estetisk. Og det er elendig økonomi då dekka vil forringast fortare. Men det med lagringsplass er faktisk eit problem, og eg har ikkje forslag til løysing. Sjølv er eg ikkje sikker på kor dekka mine er ein gong, om dei er hjå foreldra mine, svigers eller kanskje tom framleis der dei vart bytta. Heime er dei i alle fall ikkje..
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Hos oss er det også slik, men vi har en stor felles garasje. Mange lagrer ting bak bilen sin, som dekk og skibokser, og dette fører til at flere biler står langt ut fra veggen. Ergo mindre svingradius for oss andre og resultering i en del skraper og bulker i bilene.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 hva med dekkhotell? Anonymous poster hash: d87c6...d3a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Nå er ikke dekka våre til hinder for noen som helst. Parkeringsplassene er såpass store at vi har plass til å la dekka stå i hjørnet og samtidig parkere helt inn Anonymous poster hash: 0b33c...7d7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 HELT ENIG. er disse gamlingene vanligvis som bryr seg med alt. De har for lite å finn epå vet du. Samme skjedde med meg nå , hadde hatt barnevognen utenfor døra mi , leiligheten er jo ikke såå stor akkurat. jammen meg fikk vi advarsel i posten nå. herregud , blir så irritert as. Samma faen det vel , er rett utenfo MIN dør , ingen andre som må forbi den eller se den for jeg bor øverst. Faens drittfolk. Anonymous poster hash: 16b79...33a Akkurat den kan jeg skjønne pga. at det å lagre ting i gangen kan blokkere for rømningsveier. Å klage på dekk på parkeringsplassen er bare dust! Anonymous poster hash: ee946...c0b
☆☆☆ Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Nå er ikke dekka våre til hinder for noen som helst. Parkeringsplassene er såpass store at vi har plass til å la dekka stå i hjørnet og samtidig parkere helt inn Anonymous poster hash: 0b33c...7d7 Om parkeringsplassen er inne i ei garasje trekk eg påstanden om forringing av dekka. Ikkje burde dei vere til særlig sjenanse heller. Så om dei ikkje er i vegen for nokon ser eg ikkje heilt kvifor nokon skulle gidde å klage. Men nokon har diverre for mykje tid og for lite å bruke ho på
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 HELT ENIG. er disse gamlingene vanligvis som bryr seg med alt. De har for lite å finn epå vet du. Samme skjedde med meg nå , hadde hatt barnevognen utenfor døra mi , leiligheten er jo ikke såå stor akkurat. jammen meg fikk vi advarsel i posten nå. herregud , blir så irritert as. Samma faen det vel , er rett utenfo MIN dør , ingen andre som må forbi den eller se den for jeg bor øverst. Faens drittfolk. Anonymous poster hash: 16b79...33a Akkurat den kan jeg skjønne pga. at det å lagre ting i gangen kan blokkere for rømningsveier. Å klage på dekk på parkeringsplassen er bare dust! Anonymous poster hash: ee946...c0b Men vognen er IKKE i veien for rømningsvei. Vi har en egen slags gang bortover mot trappa , hadde en av oss vært KJEMPE feit hadde den vært i veien for OSS , men hvertfall ingen andre, og ingen av oss er så sinnsykt feite som man da måtte ha vært. Bare noen sure jævler som skal bry seg med folk. Anonymous poster hash: 16b79...33a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Det burde ikke folk henge seg opp i. Altfor mye fritid Anonymous poster hash: f7e0c...700
Mandala Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Er det som en rad med parkeringsplasser ved siden av hverandre? Eller er deres parkeringsplass foran deres hus? Om det er en rad med parkeringsplasser kan jeg kanskje forstå det. Jeg hadde aldri brydd meg så mye at jeg hadde klaget på det til styret, men det er lite pent. Dekkhotell må vel være tingen?
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Nå er ikke dekka våre til hinder for noen som helst. Parkeringsplassene er såpass store at vi har plass til å la dekka stå i hjørnet og samtidig parkere helt inn Anonymous poster hash: 0b33c...7d7 Så lenge dere parkerer helt inn og i tilllegg i en garasje ser jeg ikke helt problemet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 En parkeringsplass er til å sette bilen på, ikke til å lagre alt mulig stæsj. Er den på et felles areale skjønner jeg at noen blir irritert. Tenk hvor jævelig det hadde sett ut om alle skulle brukt sin som bod. Ja dere har bare dekk og bensinkanne der, men det er bare starten. Anonymous poster hash: 2d75e...fff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 kan du ikke si mer om hvor parkeringsplassen er da HI?Er den inne i en garasje?er den ute? Om den er ute så er det faktiak ikke så estetisk å se på at folk lagrer alt mulig hvor de vil,KUN fordi det er deres parkeringsplass..! Anonymous poster hash: d87c6...d3a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 I innendørs parkeringhus er det som regel ikke lov å oppbevare andre ting enn bilen. En ting er at det fort ser rotete ut og at det kan indre fremkomligheten om det utarter. Det jeg imidlertid oftest ser som begrunnelse er brannfaren. Jo ryddigere det er et sted jo mindre fare for brann. Oppbevaring av bensinkanner ol bør i hvertfal skje på sikkre steder. Dekk er detejo ikke så farlig med. Anonymous poster hash: 0f009...d83
skjotta Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Og derfor kunne jeg aldri bodd i borettslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå