Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Del Skrevet 31. oktober 2013 Når startet dere å bruke det? Babyen vår er 2 mnd og jeg synes han sitter for bratt i setet, og han trives ikke noe særlig i det. Han elsker å sitte i vippestol, men newbornsetet er virkelig ingen suksess. Kan jeg ha montert noe feil?? Det kan vel ikke gjøres feil? Anonymous poster hash: 09e8e...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fae Skrevet 31. oktober 2013 #2 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dersom du ser de grønne indikatorene skal det være riktig festet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 31. oktober 2013 #3 Del Skrevet 31. oktober 2013 Den er rettere enn vippestolen vår også, men virker ikke som om det plager han -men han har sjelden tålmodighet til å sitte der mer enn noen minutter. Er spent på om han passer den til jul jeg... noen som vet hva vektgrensen er? Vi kjøpte vår brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Vanillie Skrevet 31. oktober 2013 #4 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vår er 2,5 mnd og stortrives i det. Må riktignok ha en interessant leke på den, eller noe annet å se på (lyset i stekeovnen feks). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 1. november 2013 #5 Del Skrevet 1. november 2013 Vektgrensa er 9 kg. Se http://www.stokke.com/en-gb/highchair/tripp-trapp/accessories-range/newborn-set.aspx Vi brukte vår til han var rundt 5 mnd, tror jeg. Da forsøkte han å sette seg opp, så han var mindre fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 1. november 2013 #6 Del Skrevet 1. november 2013 Vi kjøpte den egentlig mest med tanke på julaften, men da kan han bare legge på seg 2 kg innen det.... vi får se hva det blir til.... det var enklere med førstemann for han satt vi bare i bilstolen på bordet :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 2. november 2013 #7 Del Skrevet 2. november 2013 To kilo innen julaften vil si omtrent 250 g i uka - burde gå greit Men håper jo dere får mye glede av den før den tid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 2. november 2013 #8 Del Skrevet 2. november 2013 Normalt ja, men foreløpig har han lagt på seg sinnsykt mye, hehe. Han hopper jo oppover på percentilene :-). Han har hatt flere uker hvor han har lagt på seg rundt 300 g, til tross for at han nesten alltid ligger og spreller med bein eller armer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå