Gå til innhold

Newborn-sete til tripptrappstol

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når startet dere å bruke det? Babyen vår er 2 mnd og jeg synes han sitter for bratt i setet, og han trives ikke noe særlig i det. Han elsker å sitte i vippestol, men newbornsetet er virkelig ingen suksess. Kan jeg ha montert noe feil?? Det kan vel ikke gjøres feil?

Anonymous poster hash: 09e8e...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er rettere enn vippestolen vår også, men virker ikke som om det plager han -men han har sjelden tålmodighet til å sitte der mer enn noen minutter. Er spent på om han passer den til jul jeg... noen som vet hva vektgrensen er? Vi kjøpte vår brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er 2,5 mnd og stortrives i det. Må riktignok ha en interessant leke på den, eller noe annet å se på (lyset i stekeovnen feks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte den egentlig mest med tanke på julaften, men da kan han bare legge på seg 2 kg innen det.... vi får se hva det blir til.... det var enklere med førstemann for han satt vi bare i bilstolen på bordet :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To kilo innen julaften vil si omtrent 250 g i uka - burde gå greit ;)
Men håper jo dere får mye glede av den før den tid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ja, men foreløpig har han lagt på seg sinnsykt mye, hehe. Han hopper jo oppover på percentilene :-). Han har hatt flere uker hvor han har lagt på seg rundt 300 g, til tross for at han nesten alltid ligger og spreller med bein eller armer, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...