Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Joda, lufting hjelper jo men snart kommer det en liten baby som skal sove der og kan derfor ikke ha vinduet åpent. Vi er hygieniske med både skift av sengerøy og dusjing begge to, men hver morgen etter en natts søvn kommer denne ekle "sove-lukten"! Noen tips til å fjerne lukten?? Anonymous poster hash: c6e33...8ff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Men..? Er det ikke menneskene i et soverom som skaper sovelukten, da? Det er bare sånn det er. Dere kan prøve å dusje før sengetid og være nøye med munnhygienen, men ellers vet jeg ikke om annet enn lufting som hjelper. Heng også dynene ut til lufting når du kan. Anonymous poster hash: 24d7b...f9d
Bumblebeee Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Du kan vel ha vinduet åpent med baby?
Babykilo Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Stakkars baby hvis den aldri skal få sove i et soverom med åpent vindu. Den trenger frisk luft akkurat som dere, dere passer på at det er passe kaldt, ungen skal da ha både pysj og dyne og kanskje ligge på lammeskinn og. Åpent vindu! Og den lukten er slik det skal være på et soverom. For å ta bort lukta må du sove et annet sted, og da kommer lukta dit isteden. Good luck!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Det er da vanlig at det kommer sovelukt etter en natt?? Tror nok det er umulig å unngå. Er ventilen åpen på vindu? Kan du ha en liten gløtt på det? Sørg for god lufting på dagtid/før dere legger dere hver dag dersom dere sover med lukket vindu. Her vil vi ikke ha åpent vindu da vi bor i blokk med soverom rett ved hovedinngangen. Men om baby sover på dagen der har jeg nesten alltid vinduet åpent. Anonymous poster hash: 61aae...c50
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 hvorfor kan du ikke ha vinduet åpen fordi om du har en baby der?? Hadde vi skulle tatt hensyne til det,så hadde vi dødd av oksygenmangel i løpet av natta! Anonymous poster hash: bdee7...9d7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Synes det blir iiiskaldt på rommet med vinduet åpent jeg.. Men får ha på litt varme i tillegg da Anonymous poster hash: c6e33...8ff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Synes det blir iiiskaldt på rommet med vinduet åpent jeg.. Men får ha på litt varme i tillegg da Anonymous poster hash: c6e33...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå