MissZanta Skrevet 1. november 2013 #26 Skrevet 1. november 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring. Retning Asker.. Jeg kan komme hjem til det, men jeg er alene med 3 barn, så det må planlegges i god tid så jeg får barnevakt:) Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Da må du huske å betale moms og skatt av den 100 lappen !
n74 Skrevet 1. november 2013 #27 Skrevet 1. november 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring.Retning Asker.. Jeg kan komme hjem til det, men jeg er alene med 3 barn, så det må planlegges i god tid så jeg får barnevakt:) Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Da må du huske å betale moms og skatt av den 100 lappen ! Nei faktisk ikke. Man kan tjene opp til 1000 kroner hos en arbeidsgiver i løpet av et år helt skattefritt. Trenger ikke eget firma, så moms er uansett utelukket. Men, til deg som klipper for 100 kr. Drar du på hjemmebesøk synes jeg du skal kreve bensinpenger + bompenger i tillegg.
MissZanta Skrevet 1. november 2013 #28 Skrevet 1. november 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring.Retning Asker.. Jeg kan komme hjem til det, men jeg er alene med 3 barn, så det må planlegges i god tid så jeg får barnevakt:)Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Da må du huske å betale moms og skatt av den 100 lappen ! Nei faktisk ikke. Man kan tjene opp til 1000 kroner hos en arbeidsgiver i løpet av et år helt skattefritt. Trenger ikke eget firma, så moms er uansett utelukket. Men, til deg som klipper for 100 kr. Drar du på hjemmebesøk synes jeg du skal kreve bensinpenger + bompenger i tillegg. Hos en arbeidsgiver ja, det må likevel innberettes eller er det svart arbeid.
n74 Skrevet 1. november 2013 #29 Skrevet 1. november 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring.Retning Asker.. Jeg kan komme hjem til det, men jeg er alene med 3 barn, så det må planlegges i god tid så jeg får barnevakt:)Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Da må du huske å betale moms og skatt av den 100 lappen !Nei faktisk ikke. Man kan tjene opp til 1000 kroner hos en arbeidsgiver i løpet av et år helt skattefritt. Trenger ikke eget firma, så moms er uansett utelukket.Men, til deg som klipper for 100 kr. Drar du på hjemmebesøk synes jeg du skal kreve bensinpenger + bompenger i tillegg. Hos en arbeidsgiver ja, det må likevel innberettes eller er det svart arbeid. Privatpersoner har liv til å lønne andre opp til 4000 kroner i året, uten at det må innrapporteres. Feks en vaskehjelp. Det er den som får pengene som har ansvar å oppgi dette på selvangivelsen hos beløpet overstiger 1000 kroner.
n74 Skrevet 1. november 2013 #31 Skrevet 1. november 2013 Hos = hvis Sorry, sitter på mobil og det går litt fort i svingene
ballblom Skrevet 1. november 2013 #32 Skrevet 1. november 2013 Du som er frisør og klipper for en hundrelapp, send meg pm Mitt barn blir gjerne fast kunde hos deg!
Cat_Woman Skrevet 1. november 2013 #33 Skrevet 1. november 2013 Jeg synes faktisk ikke det er så dyrt, med tanke på hvor lang tid det faktisk tar. Husk at ikke hele summen går rett i lomma på frisøren, de er ikke akkurat en overbetalt gruppe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #34 Skrevet 1. november 2013 De utenlandske frisørene på Grønland i Oslo er veldig billige også er de faktisk kjempe flinke Anonymous poster hash: a6a28...efa
Elsker livet Skrevet 1. november 2013 #35 Skrevet 1. november 2013 350 kr syns jeg ikke er dyrt. Tror det er det jeg betaler for guttene. Men grunnen til at jeg som oftest klipper dem hjemme er at det er enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå