Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Her i området finnes det et lite kjøpesenter med hele fire frisører! Barneklipp koster 350 kr, noe jeg syns er alt for dyrt! Hvor klipper du barna og hva koster det? Jente på 3, 5. Anonymous poster hash: 110e8...8aa
Bananahammock Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Klipper guttungen på 4 hjemme. Med saks. Han blir knallfin hver gang. Gidder ikke bruke penger på å ta han til frisøren, og hadde i hvert fall ikke gjort det med en jente
MissZanta Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Kommer helt Ann på hvor du bor i landet. Vi har to barnepriser 0-7 290kr og 7-12 350kr. Barn er de verste å klippe, trøtte, sure og grinete, sitter aldri i ro, kommer med møkkete hår, svære floker og foreldre som er konstant i veien og propper i de godterier. Men er bare å smile og late som ingen veeeeerdens ting!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har investert i ei skikkelig frisørsaks og en god klippemaskin. Samt en frisørkappe med oppsamler. Klipper de tre barna våres selv. To gutter og en jente fra 1-7 år. Synes ikke at de ikke har vært hos frisøren. Anonymous poster hash: 368ff...ee1
Honningmelon Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Betalte 400 kr for eldste (gutt) sist. Det syns jeg var dyrt. Moren min klipper jentene, så foreløpig ingen utgifter der.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Var hos frisøren med 2-åringen i går og betalte 200,-. Og til opplysning, så var han blid og opplagt, satt helt rolig, hadde nyvasket hår og foreldre som holdt seg helt i ro. (Men fikk mye skryt av frisøren, så det var visst ikke hverdagskost...) Anonymous poster hash: d8ac7...587
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Vi bor i oslo. Om noen vil anbefale en flink frisør som klipper for rimeligere er det bare å si i fra!! :-) hi Anonymous poster hash: 110e8...8aa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Betalte 720 !!! For 6 åring ?? Men hun fikk en fjær i håret men likevel.. Anonymous poster hash: 8b003...5f6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg betalte 450 kr på Tåsensenteret sist. Han fikk riktignok se på film og sitte i en racerbil. Jeg fikk en latte, men det var likevel dyrt. Du får billig klipp hos mange av frisørene nederst på Grunerløkka/Grønland. Anonymous poster hash: a183c...bc0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Ehh, ok? Gutten min på 3 sitter alltid helt i ro, jeg står alltid et stykke unna, og klippen tar max 10 min. Merkelig du sier at alle barn har møkkete hår. Synes 400 (som det koster her) er altfor mye for den lille klippen som er over på et øyeblikk. Kommer helt Ann på hvor du bor i landet. Vi har to barnepriser 0-7 290kr og 7-12 350kr. Barn er de verste å klippe, trøtte, sure og grinete, sitter aldri i ro, kommer med møkkete hår, svære floker og foreldre som er konstant i veien og propper i de godterier. Men er bare å smile og late som ingen veeeeerdens ting! Anonymous poster hash: 72c7e...2bc
.Lillemy. Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Her koster det 350. Men jeg har invistert i en skikkelig frisørsaks, og madkin beregnet på barnehår med kappe. Så jeg klipper mine gutter selv. Klipper også mannen :-)
klg,2 boys now:) Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Hun sier det for det er d som en "vanlig".alle frisører har erfaringen.derfor dyrt.tar ofte lengre tid også enn og klippe en mann f eks Ehh, ok? Gutten min på 3 sitter alltid helt i ro, jeg står alltid et stykke unna, og klippen tar max 10 min. Merkelig du sier at alle barn har møkkete hår. Synes 400 (som det koster her) er altfor mye for den lille klippen som er over på et øyeblikk. Kommer helt Ann på hvor du bor i landet. Vi har to barnepriser 0-7 290kr og 7-12 350kr. Barn er de verste å klippe, trøtte, sure og grinete, sitter aldri i ro, kommer med møkkete hår, svære floker og foreldre som er konstant i veien og propper i de godterier. Men er bare å smile og late som ingen veeeeerdens ting! Anonymous poster hash: 72c7e...2bc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Ehh, ok? Gutten min på 3 sitter alltid helt i ro, jeg står alltid et stykke unna, og klippen tar max 10 min. Merkelig du sier at alle barn har møkkete hår. Synes 400 (som det koster her) er altfor mye for den lille klippen som er over på et øyeblikk. Kommer helt Ann på hvor du bor i landet. Vi har to barnepriser 0-7 290kr og 7-12 350kr. Barn er de verste å klippe, trøtte, sure og grinete, sitter aldri i ro, kommer med møkkete hår, svære floker og foreldre som er konstant i veien og propper i de godterier. Men er bare å smile og late som ingen veeeeerdens ting! Anonymous poster hash: 72c7e...2bc Eehh, hun snakket helt sikkert direkte om din gutt også, og bare han? Nå er ikke jeg frisør, men jeg går selv til frisøren hver 8-10 uke. Da ser man litt av hvert. Selvom jeg har vært vitne til mange lysluggete jenter med maaaasse floker som er en ekstrem oppgave for frisøren å få i sjakk, eller unger som er SUPER hyperaktive og hopper i stolen pga noen tror godteri får de til å sitte stille, så har jeg likevel ikke sett ALLE! det finnes sikkert mange barn som sitter som lys også Jeg klipper selv mine barn, 2 år og 5 år. Men det kommer nok en dag der de vil til frisøren og bli tøff på håret, og da syns jeg 350.- er helt ok! Anonymous poster hash: 2bd48...d84
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Dytter ^^ Noen som vil anbefale en billig og flink frisør i oslo? Hi Anonymous poster hash: 110e8...8aa
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Ehh, ok? Gutten min på 3 sitter alltid helt i ro, jeg står alltid et stykke unna, og klippen tar max 10 min. Merkelig du sier at alle barn har møkkete hår. Synes 400 (som det koster her) er altfor mye for den lille klippen som er over på et øyeblikk. Kommer helt Ann på hvor du bor i landet. Vi har to barnepriser 0-7 290kr og 7-12 350kr. Barn er de verste å klippe, trøtte, sure og grinete, sitter aldri i ro, kommer med møkkete hår, svære floker og foreldre som er konstant i veien og propper i de godterier. Men er bare å smile og late som ingen veeeeerdens ting! Anonymous poster hash: 72c7e...2bc Eehh, hun snakket helt sikkert direkte om din gutt også, og bare han? Nå er ikke jeg frisør, men jeg går selv til frisøren hver 8-10 uke. Da ser man litt av hvert. Selvom jeg har vært vitne til mange lysluggete jenter med maaaasse floker som er en ekstrem oppgave for frisøren å få i sjakk, eller unger som er SUPER hyperaktive og hopper i stolen pga noen tror godteri får de til å sitte stille, så har jeg likevel ikke sett ALLE! det finnes sikkert mange barn som sitter som lys også Jeg klipper selv mine barn, 2 år og 5 år. Men det kommer nok en dag der de vil til frisøren og bli tøff på håret, og da syns jeg 350.- er helt ok! Anonymous poster hash: 2bd48...d84 Nei hun snakket ikke direkte om min gutt, men regner med at han ikke er unik. Er nok veldig mange barn som er like "flinke" som han til å sitte fint. Anonymous poster hash: 72c7e...2bc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Betaler 180.- hos noen kjempe flinke gutte frisører her i byen de er fra et annet land, og super hyggelige. Gutta får alltid spray farge til håret også om de ønsker det. Anonymous poster hash: ef2f7...8ee
Bumblebeee Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Her koster det 390 kr, altfor dyrt. Gutten har onkel eller bestefar klipt, og så passer vi på å klippe ungene i Spania når vi er der, for 10 euro!
me_87 Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jeg har nettopp vært til frisør med sønnen min som nettopp er fyllt 2,å vi betalte også 350 kr. Vi klippet han også på senteret,men den andre frisøren her i området var like dyr som om hun ikke holdt til på noe senter. Vi bor i Bergen forresten. Men alternativet var å ikke få klippet han,for vi har prøvd å gjøre det selv men han sitter jo ikke i ro med hodet,derfor ble det frisør i stedet. Endret 31. oktober 2013 av me_87
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo. Anonymous poster hash: 83eca...5d9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #21 Skrevet 31. oktober 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo. Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Retning ski, Jessheim, drammen? Anonymous poster hash: 110e8...8aa
Grusomme meg. Skrevet 31. oktober 2013 #22 Skrevet 31. oktober 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #23 Skrevet 31. oktober 2013 Synes ikke det er dyrt jeg. Unger er vanskelige å klippe, sitter urolig osv... Har du tenkt på hvordan frisører har det? Synes du det er dyrt? Klipp de hjemme selv da. Anonymous poster hash: 442dd...7da
MillaCamilla Skrevet 31. oktober 2013 #24 Skrevet 31. oktober 2013 Hvis man tenker på timesprisen til en rørlegger som ligger på 1000-1500kr så er vel ikke 350kr for 20 min så ille. Utstyr skal jo vaskes, kapper vaskes, leie av lokale, timelønn til frisør, arbeidsgiveravgift etc. Min sønn er 4 år og har den blonde manken. I vår satt han i stolen i 40 min for å klippe seg, få virvlene til å ligge riktig vei etc og betalte 290 kr. Jeg ønsker ikke at min sønn skal se ut som en maskinklippet straffange som enkelte av fetterne og vennene hans gjør etter at foreldrene har gått berserk hjemme med klippemaskinen. Synes ikke 290kr var ille. Jenta betalte vi ingenting for da hun satt i stolen i 5 minutter og kun stusset tuppene.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #25 Skrevet 1. november 2013 Er utdannet frisør og tar 100,- for barneklipp i stua:) det inkluderer skravlings, kaffe og leking:) bor 30 min fra Oslo.Anonymous poster hash: 83eca...5d9 Hvilken retning? Og kommer du på hjemmebesøk? Her er det helt sinnsyke priser for å klippe tupper og pannelugg på en syvåring. Retning Asker.. Jeg kan komme hjem til det, men jeg er alene med 3 barn, så det må planlegges i god tid så jeg får barnevakt:) Anonymous poster hash: 83eca...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå