Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Og går dere knask eller knep? Og hvor gammel er barna? Og hvor i landet bor dere? De som ikke skal feire trenger ikke svare. UT Anonymous poster hash: 72949...f2e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Åtteåringen skal i halloweenbursdag (og går knask eller knep der). Jeg og lillebror (3) skal være hjemme, og gjør ikke noe ut av kvelden. Pleier ikke å komme noen hit, men jeg har kjøpt en pose godteri i tilfelle. Anonymous poster hash: 97d3d...c18
Jern-Erna Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Vi skal på uformell utelek i mørket samling.. Venners venner fest med barn
Snuppa09 Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Vi skal ha 9 barn på besøk i alderen 8-14år. Barna ba noen venner på skolen idag så da må vi ta det litt på sparket! lager helstekt kalkun med ris, bakt gresskar og grønnsaker til middag. Pyntet bordet i dag så da er det klart med spindelvev, oransje blomster og lys:) lager muffins og kake til dessert. Så er det bare for barna å gå ut å sanke godteri;) det blir ikke noe Halloween "fest" kun enkelt med mat og drikke og kos med godisen etterpå. Lagde også en Halloween adjektiv historie i stad, det pleier det ofte å bli litt stemning blant barna av;) håper det blir en koselig og enkel Halloween kveld;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Vi skal ha 9 barn på besøk i alderen 8-14år. Barna ba noen venner på skolen idag så da må vi ta det litt på sparket! lager helstekt kalkun med ris, bakt gresskar og grønnsaker til middag. Pyntet bordet i dag så da er det klart med spindelvev, oransje blomster og lys:) lager muffins og kake til dessert. Så er det bare for barna å gå ut å sanke godteri;) det blir ikke noe Halloween "fest" kun enkelt med mat og drikke og kos med godisen etterpå. Lagde også en Halloween adjektiv historie i stad, det pleier det ofte å bli litt stemning blant barna av;) håper det blir en koselig og enkel Halloween kveld;) Hvis du mener der er enkelt kveld for dere så er jeg spent på hvordan du steller i stand til en mer komplisert samling. Ikke negativt ment da, hørtes utrolig koselig ut. Men en enkel kveld ville ikke jeg kalt det du har jo gjort i stand full middag og dessert, leker osv. Blir sikkert kjemoegøy for unga Anonymous poster hash: a44aa...d52
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Meg og ungene har pyntet litt her idag, skjært ut gresskarlykter og bakt muffins som jeg må få glasur på nå. Skal bli edderkopper. Utover det så skal vi ikke gjøre stort. Ungene skal på korps først, da er de der ferrdig pyntet før hun ene forsvinner med en veninne, hun andre drar rett på halloweenfest hos en klasseveninne. Hele klassen skal dit. (Så fremt hun har blitt frisk til imorra, om ikke er hun her og deler ut godter om hun orker) Hu eldste forsvinner til ei veninne tror jeg, de skal gå sammen. Hun siste får besøk av noen så de skal ordne seg og gå sammen ute. Meg og mannen holder huset, og deler ut godter til de som ringer på. Som regel kommer det en stor skokk unger hit når de er ferdige og så, så sjeldent vi klarer å se at vi har ett gulv i stua. Da sitterungene og skravler, ler og diskuterer godteriet de har fått. Herlig avsluttning på dagen og noen stup trøtte unger som sovner før de finner senga. Anonymous poster hash: 90852...0a7
Snuppa09 Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Vi skal ha 9 barn på besøk i alderen 8-14år. Barna ba noen venner på skolen idag så da må vi ta det litt på sparket! lager helstekt kalkun med ris, bakt gresskar og grønnsaker til middag. Pyntet bordet i dag så da er det klart med spindelvev, oransje blomster og lys:) lager muffins og kake til dessert. Så er det bare for barna å gå ut å sanke godteri;) det blir ikke noe Halloween "fest" kun enkelt med mat og drikke og kos med godisen etterpå. Lagde også en Halloween adjektiv historie i stad, det pleier det ofte å bli litt stemning blant barna av;) håper det blir en koselig og enkel Halloween kveld;) Hvis du mener der er enkelt kveld for dere så er jeg spent på hvordan du steller i stand til en mer komplisert samling. Ikke negativt ment da, hørtes utrolig koselig ut. Men en enkel kveld ville ikke jeg kalt det du har jo gjort i stand full middag og dessert, leker osv. Blir sikkert kjemoegøy for unga Anonymous poster hash: a44aa...d52 Ja håper og tror det blir koselig;) med "enkel" mente jeg at det ikke var noe som jeg har styrt og stelt i stand lang tid i forveien. Viste egentlig ikke noe om besøk i morgen før vi pratet sammen ved middagen idag og noen av barna fortalte at de hadde bedt med men venner hjem i morgen for å gå Halloween sammen. Har litt halloween pynt liggende som jeg fant frem og kjøpte med en kalkun når jeg handlet på kvelden. Den lager jo nesten seg selv så middagen er jo "enkel" og grei;) slenger sammen noen posemixer med kake og muffins mens middagen lager seg og adjektivhistorien var jo bare gøy å skrive. Utover mat og drikke og denne litt morsomme historien forventer jeg at barna leker og har det gøy på egenhånd, så ja enkelt og greit helt på sparket;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Vi skal ha jente veninnetreff med store jenter oss mammaer og jentene våre. Halowenn fest med knask og knep.. tur og kos. Så skal vi hjemme kose oss med deilig forkost og jeg har dekket bordet med stort og orange. Anonymous poster hash: e7cc5...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå