Gå til innhold

Er jeg gravid? hmm

Anbefalte innlegg

Hei!! er helt ny her, men et veldig hyggelig miljø her ser det ut som!

Det her er så vanskelig, for har kanskje veldig symptomer på at jeg er gravid samt at jeg skal ha mensen i morgen, så vet jo at alt kan henge sammen..Har sluttet på p-piller så er 2 ordentlige mensen etter pillene jeg venter på.

symptomene er:
Sliten..
Har lyst på mat heeeele tiden! helt sykt faktisk

vondt i brystvortene, men ikke slik at jeg ikke klarer å ha på meg BH

strekker nederst i magen

murringer

små vondt i hodet i kveld

og litt små sur nå og da

Men alt det her kan jo være mensen.. men  hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144093018-er-jeg-gravid-hmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikm mandag den 4 november. og symptomene kan være vansklig å skille fra det å få mensen og det å være gravid.

vet ikke hvordan du er med mat og smerter osv når mensen er på vei. men dessverre klarer man ikke å spå eller være klarsynt på noen måte.

har mye av det samme som du sier,

ømme pupper, men hos meg er venstre mer ømm enn høyre.

blir fort sliten og trøtt

veldig ukonsentrert

får ofte mat kick, men blir kvalm og uggen etterpå

reagerer på lukt, hater lukten av makrell i tomat.

murringer og bobler i magen. noen ganger føles det som at noe dunker borti. høres rart ut men klarte ikke å forklare det på noen annen måte.

for å ikke snakke om humøret, jeg har fått beskjed om at jeg høres sint og forbanna ut men føler meg egentlig ganske fornøyd. og tårer dom sprenger på til veldig upassende tider.

veldig mye luft, upraktisk når man jobber i et callsenter. hehe

men må bare ønsle deg lykke til, og håper at det klaffer

Spennende. Og vanskelig å si for oss andre :D Men alle symptomene kan jo passe med både gravid og PMS! Akkurat samme situasjon her, men færre symptomer.. Eneste at jeg har vondt i korsryggen i litt over en ukes tid, litt halsbrann, og en kvise eller to (som jeg aldri pleier å få)z Men har også bare hatt to sykluser siden P pille slutt, så kan være kroppen min bare reagerer sånn :P

Det her er veldig spennende! får bare se om den kommer! men den kommer sikkert til å være forsinket siden jeg tenker på det, men føler meg dårlig form rett og slett! åå dere må ha masse lykke til! si hvordan det går:) 

ja har litt kraftigere smerter nå, enn det jeg har hatt før. får bare se

Har lest at mens ikke kan være forsinket. Det er eggløsningen som kan være forsinket som følge av stress :-) og derfor kommer mensen senere (ca.14d etter forsinket el) Så at man er stresset nå påvirker ikke når mensen kommer ;)

Endret av Fillibobba

Annonse

Jeg er selv i samme båt som deg. Skulle hatt mensen for over en uke siden, men ikke sett no til den. Tok en billigtester, som var neg. Men skal gå på apoteket og kjøpe imorgen, og teste på fredagen. Mine to foregående sv.skap fikk jeg pos test sent. Så jeg er veldig spent...

Var meget aktiv i 10 dager både før, under og etter eggløsningen. Så har et håp ennå...

Ikke helt normalt at jeg spyr og brekker meg hver dag, gjort dette nå i to uker...

Tvi tvi til deg!!

Annonse

Her i gården har jeg ikke sett snurten av mensen, ei heller noen antydninger til den. Nå har jeg litt rar måte å kjenne at den kommer på, jeg får nemlig kramper i høyre låret dagen før, men ikke merket noe til det heller....

Kjøpt meg en CB, men ikke tatt den ennå, mest fordi den er så dyr, hehe

Ja da har jeg tatt to tester, og begge viste negativ, dette var rfsu sine.. Men mensen har enda ikke kommet! og alle symptomene er der + litt til. Så må vel prøve å teste om noen dager igjen. Har sett at det står en del negativt om rfsu testene, noen som har prøvd disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...