Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Nylig blitt singel. Ønsker ikke et nytt forhold, men savner jo nærhet , hvem gjør ikke det? Traff en fyr på byen. ONS med andre ord. Problemet eller den hyggelige overraskelsen var at det var sex fra himmelen...hehe. Beste sexen jeg kan huske. Alt matchet, jeg tror jeg så stjerner og kuer hehe...Dere forstår? Så har vi hatt litt kontakt, det vil si, begge ønsker en gjentakelse av det, MEN tør jeg innlede et vennskap med fordeler da? Helt seriøst så vet jeg ikke om jeg kunne blitt forelsket i denne fyren, men om vi driver å møttes av og til , og i tillegg er venner ved sove sammen, gjerne spise frokost osv...er det lett å utvikle følelser da? Vi har egentlig blitt veldig enige om reglene. Ingen er ute etter forhold, men begge ønsker å være venner i tillegg, ikke bare sex og ut døren liksom, det blir så kleint. Ellers ingen kontakt så klart, helt uforpliktende og kun kontakte hverandre for å møttes. Noen med erfaringer? Jeg tenker det er mye bedre og ha en slik venn eller å fly på byen og ha ons som kan være elendige....for jeg har jo behov, og spesielt blir man jo ensom uten nærhet...bare holde rundt noen.... Blæ....tenkte jo at dette ønsket jeg, men må legge det litt på is. Orker ikke bli såret eller såre noen nå etter et langt forhold der jeg kun egentlig bare vil være singel nå, men merker jeg savner å flørte. Dessuten kan man vel ikke gi slipp på the best sex in your life??hehe Anonymous poster hash: eef13...6da
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 dytt.. Anonymous poster hash: c9ff8...aa7
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Er det du som har hatt to tråder om dette tidligere? Det høres ut som om du egentlig vet hva du vil - så go for it! Anonymous poster hash: 1c26e...ea5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jepp, må være deg - like utålmodig.... Anonymous poster hash: 1c26e...ea5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Andre med erfaringer? Anonymous poster hash: c9ff8...aa7
valkyrien Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Min erfaring er at den ene parten alltid blir såret. Selv om man er enige om at man ikke skal være noe mer enn fucking good friends, så blir det fort sånn at den ene utvikler dypere følelser etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Min erfaring er at den ene parten alltid blir såret. Selv om man er enige om at man ikke skal være noe mer enn fucking good friends, så blir det fort sånn at den ene utvikler dypere følelser etterhvert. Ok. Takker for svar:) Er jo en risiko i know, men vanskelig også..., kanskje jeg bare kan ha sex en gang med han til å så kutte ut:) hehe Anonymous poster hash: c9ff8...aa7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg hadde en "venn med fordeler" i ca 4 år. Det fungerte veldig bra Sov ikke over, ingen av oss ønsket det. Ble det en sen kveld tok den av oss som ikke var hjemme en taxi hjem hvis det var en kveld med alkohol. Er jo en mye bedre løsning enn å finne nye på byen hele tiden. Etter disse årene skle det ut liksom og vi ble enige om å avslutte det. Er fremdeles venner, men uten den fordelen Anonymous poster hash: 26755...890
Berta_78 Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror du kommer til å bli fort forelsket i ham (kanskje har du så smått begynt), fordi du et så innmari opptatt av dette.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Med de spillereglene er det stor sannsynlighet at en av dere blir forelska i den andre, antageligvis deg utfra måten du skriver på. Er det et vennskap basert på sex burde dere droppe overnatting, frokost/middag sammen osv. Kun sex, så kjøre hjem. Anonymous poster hash: 04c7b...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå