Gå til innhold

Flaut med mange barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 28 år og venter nr 4 :) og eg elske det!!!

Anonymous poster hash: 31df0...d8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har kapasitet til å ta vare på 4 barn, så er det vel ingenting som er bedre? Du er heldig!!

Skrevet (endret)

Jeg tenker at dere er kjempeheldige som har tid, penger, energi og plass til så mange barn :) De jeg kjenner med fire barn er uten unntak svært energiske mennesker, dog syns jeg noen av dem legger litt for mye ansvar over på besteforeldre. Selv er jeg godt fornøyd med å ha fått to friske, flotte gutter, men om vi hadde hatt ubegrenset med tid og midler så hadde vi nok fått enda en. Men nå er vi begge veldig glade i karriere og kjæreste/voksentid også, og med 4 barn hadde jo det vært umulig med "kjæresteweekender" de neste 10-15 årene. Skal også sies at vi ikke har familie i nærheten som kan stille med barnepass. Så lenge dere vet dere har nok tid, penger og kapasitet, så kjør på :)

Endret av Madolyn
Skrevet

Jeg har tre barn og ønsker meg veldig et barn til. Mannen vet ikke helt ennå så vi er i tenkeboksen akkurat nå. Det jeg synes er vanskelig er at alle rundt oss forventer at vi har nok med de tre vi har.

Eldste er skolegutt, harmonisk og grei men de to yngste er 2 og 4 og ganske travle. Likevel kjenner jeg at overskuddet til et fjerde barn er der.

Ja det blir enda mer liv og røre i heimen men for meg er det ikke avskrekkende overhode. Gleden over et barn til overskygger alt det.

Synes det er vanskelig å si at jeg ønsker meg enda et barn. Gjør meg på en måte flau at jeg ikke er fornøyd med det jeg har men ønsker meg enda mer "arbeid".

Vet jo at andre ikke har noe med hva min mann og jeg bestemmer oss for men likevel....

Det er vanligst med to barn i vår omgangskrets og foreldrene er svært ambisiøse på ungenes vegne. De skal delta på en rekke fritidsaktiviteter som tar mye tid. Jeg ser jo at med fire barn blir dette vanskeligere men egentlig er jeg ikke så tilhenger av dette selv...

Beklager, litt rotete dette her men skjønner godt hva du mener HI.

Anonymous poster hash: 1d7b9...651

Skrevet

Hvis jeg skal være teit og generaliserende tenker jeg at de med 4-6 barn faller inn i en av to kategorier; de veldig ressurssterke og de ganske lite ressurssterke.

Anonymous poster hash: f5a15...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...