Gå til innhold

Dere som gir/ga minifom til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjorde dere det om natten (siden den må oppholdes i kjøleskapet)?

Ga dere minifom før hvert måltid også om natten? 

Synes det er litt kjedelig å gå til kjøkkenet hver natt, gjerne 4 ganger om natten for å hente den . Noen som har noen triks og vil dele?

Anonymous poster hash: 43be7...0c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av egen erfaring så funka det ikke :( vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet ;)

Anonymous poster hash: 785a6...afe

Skrevet

Av egen erfaring så funka det ikke :( vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet ;)

Jeg må nesten bare prøve alt jeg kan. Babyen min er så snill... Det eneste som "ødelegger" er den forbaska luft i magen. Hn hadde nok sovet nesten hele natten om det ikke hadde vært for det. Hn begynner å klage hver gang etter hvert måltid (mm). Jeg spiser ikke engang melkprodukter...

Anonymous poster hash: 43be7...0c2

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde den på soverommet, selv om den jo egentlig skal være i kjøleskap. Funka fint, det. Husk at det tar et par dager før den virker.

Skrevet

Av egen erfaring så funka det ikke :( vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet ;)Anonymous poster hash: 785a6...afe

Jeg må nesten bare prøve alt jeg kan. Babyen min er så snill... Det eneste som "ødelegger" er den forbaska luft i magen. Hn hadde nok sovet nesten hele natten om det ikke hadde vært for det. Hn begynner å klage hver gang etter hvert måltid (mm). Jeg spiser ikke engang melkprodukter...  Anonymous poster hash: 43be7...0c2
Håpe den virker på babyen din :)

Skrevet

Har du prøvd osteopat? Jeg var der en gang med minste min og etter det var han som en helt ny baby :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...