Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan gjorde dere det om natten (siden den må oppholdes i kjøleskapet)? Ga dere minifom før hvert måltid også om natten? Synes det er litt kjedelig å gå til kjøkkenet hver natt, gjerne 4 ganger om natten for å hente den . Noen som har noen triks og vil dele? Anonymous poster hash: 43be7...0c2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Av egen erfaring så funka det ikke vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet Anonymous poster hash: 785a6...afe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Av egen erfaring så funka det ikke vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet Anonymous poster hash: 785a6...afe Jeg må nesten bare prøve alt jeg kan. Babyen min er så snill... Det eneste som "ødelegger" er den forbaska luft i magen. Hn hadde nok sovet nesten hele natten om det ikke hadde vært for det. Hn begynner å klage hver gang etter hvert måltid (mm). Jeg spiser ikke engang melkprodukter... Anonymous poster hash: 43be7...0c2
Siamese Hellhound Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg må innrømme at jeg hadde den på soverommet, selv om den jo egentlig skal være i kjøleskap. Funka fint, det. Husk at det tar et par dager før den virker.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Av egen erfaring så funka det ikke vi hadde vinter baby, så hang den bare i vinduet Anonymous poster hash: 785a6...afe Jeg må nesten bare prøve alt jeg kan. Babyen min er så snill... Det eneste som "ødelegger" er den forbaska luft i magen. Hn hadde nok sovet nesten hele natten om det ikke hadde vært for det. Hn begynner å klage hver gang etter hvert måltid (mm). Jeg spiser ikke engang melkprodukter... Anonymous poster hash: 43be7...0c2 Håpe den virker på babyen din Anonymous poster hash: 785a6...afe
Edelweis Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Har du prøvd osteopat? Jeg var der en gang med minste min og etter det var han som en helt ny baby :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå