Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 3 mnd og 3uker:P han har alltid vært sånn som ikke koser seg med puppen d er over på 5-10 min. Han har fått litt grøt , bare smake d elsker han tydeligvis. Men nå plutselig virker d som han vrir seg unna puppen, slipper taket og er veldig opptatt av alt annet rundt seg... Kun på natten han spiser ordentlig og selvfølgelig lengre. Er jo redd for produksjonen og at jeg må motvillig slutte å amme, men han er ikke superglad i flaska heller.. Håpet å amme til 5-6mnd. Kan d være for at jeg stresser litt å tilbyr han puppen for mye på dagen? Sliter med å skille trøtt skriking og annen:P hmm noen som har hatt d slik og har tips?! Anonymous poster hash: 1ec92...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BKH Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 Mi jente ble også slik rundt 3 mnd, tror det er ganske vanlig, de blir mer nyskjerrige på hva som foregår rundt dem Mi jente har bare fått flaske da, men den blir jo samme greia, strekker på hodet og skal helst se i alle retninger samtidig:) Min erfaring er at det går seg til, du kan jo uansett begynne med litt fast føde nå som han snart er 4 mnd. Plutselig så vil han ha pupp igjen, så vil han ikke, det går litt opp og ned. Tenker at de får i seg nok, men er du usikker så ta deg en tur på Helsestasjonen for å veie. Mi jente har hatt en veldig godt vektoppgang til tross for at vi er inne i en periode der melk ikke er det helt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 31. oktober 2013 #3 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg mener å ha hørt at for mange synker produksjonen litt rundt den tida, noe som kan irritere en del barn. Det skal angivelig ta seg opp igjen da, men krever jevn amming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zora-okt10+jun13 Skrevet 1. november 2013 #4 Del Skrevet 1. november 2013 Mini ble også mer nysgjerrig på omgivelsene på den tiden. Han er nå 5 mnd, og ikke bedre på dette. Alt annet er mye mer spennende. Det som hjelper her er å dekke han med en gulpeklut, for å begrense utsikten. Når han ikke har annet å se på, spiser han seg mett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå