Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Har nettopp fått månedslinser som jeg bruker både natt og dag. Glemte å spørre optikeren om det med fjerning av sminke. Noen som har erfaring? Er vel ikke så lurt å få sminkefjerner i øyet når en har på linser. Bruker ikke særlig mye sminke til vanlig, men en gang i blant blir det jo litt. Tungvint å ta av linsene for å fjerne sminken, da er liksom litt av vitsen med linser en kan ha på hele døgnet borte. Gode tips? Anonymous poster hash: 6630c...fd0
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 jeg brukte og det før (operert), og tok vekk sminke på heeelt vanlig vis =) noen ganger bare med vann, andre med sminkeservietter.. null stress. de satt så godt at kunne fint "gni" øynene uten at de datt ut! de er "tykkere" og sitter bedre enn tynne vanlige dagslinser, blunkes på langt nær ut like lett Anonymous poster hash: fa861...e52
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 har kun vært nødt til å vaske demet par ganger mens jeg skulle til å sminke meg (fikk litt maskara på for eksempel ) Anonymous poster hash: fa861...e52
Cat_Woman Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har aldri hatt noe problem med å fjerne sminke med vanlig sminkefjerner når jeg har linsene på. Putter jo ikke masse sminkefjerner inni øyet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 He, he. Prøver å ikke putte så mye i øyet nei. Kanskje lurt å holde seg unna sminkefjerner med olje i har jeg tenkt. Servietter hørtes smart ut. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 6630c...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå