Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Heisan. Jeg tenkte jeg ville lage en julekalender til en venninne i år,men har meget lite peng å rutte med. Noen som har tips til billige ting og legge i kalenderen... Noen som har gode sitater/dikt/ vitser å dele? Takk for svar, jenter! Anonymous poster hash: 2494e...164
bIomstre Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Så koselig! Jeg tenkte umiddelbart på Irenes Venner. Irene Skår lager små kloke ord om venner og venskap som hun illustrerer bl.a på kort. Tror de selges hovedsakelig i kristelige bokhandlere. Legger ved link som et eksempel. Ellers går det jo an og lage små lapper der man skriver ned konkrete ting man setter spesielt pris på med sin venninne og litt sjokolade er jo aldri feil, he, he. Kanskje finnes det små ting som vil vekke spesielle minner dere to deler? For meg og min bestis ville det f.eks vært dumlekjærligheter og binders <3 Små velvære-produkter til hjemme-spa, fra f.eks Body shop? Noen små ideer i allefall - lykke til! http://www.inspirasjonforlag.no/kortprodukter/postkort/a6/venner/gode-venner-er-2974
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Tusen takk for koslig svar og gode tips. Anonymous poster hash: 2494e...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå