Gå til innhold

Wohooo! 2 uker til Gastric Sleeve!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med overvekt i hele mitt liv og har slanket meg tjukk i mange år. Nå skal jeg endelig få hjelp fysisk for å gå ned i vekt og psykisk for å holde meg der :-) Gleder meg til en lettere kropp og mindre smertefull hverdag! Gleder meg til å kunnevære mer aktiv med barna mine :-) vet at det ikke er en lettvinn løsning men er den beste løsningen før meg :-)

Anonymous poster hash: 1f1dd...fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg også snart! Ikke fullt så snart som deg, men er ikke lenge til tatt i betraktning hvor lenge jeg har slitt med vekta. Gleder meg jeg også. :)

Anonymous poster hash: 9ebf1...0bd
Skrevet

Masse lykke til! Dette blir bra :-) Hi

Anonymous poster hash: 1f1dd...fd7

Skrevet

Håper det! Gruer meg litt også, for jeg har nettopp fått vite at det er Sleeve jeg får, og vet ikke så mye om den versjonen.

Lykke til du også!

Anonymous poster hash: 9ebf1...0bd
Skrevet (endret)

Gastric sleeve er en slankeoperasjon der de kun reduserer størrelsen på magesekken, og ikke tar noe av tynntarmen. De fleste opplever stor vektnedgang fordi det er plass til lite mat, ikke fordi maten blir tatt mindre opp, som ved en del andre slankeoperasjoner. Så i lengden krever det en stor kostholdsendring. Men det er også noe mindre fare for komplikasjoner.

Men jeg har sett mange som har hatt god nytte av denne typen operasjoner, får håpe det gjelder deg (dere). Lykke til! :)

Endret av GeeGee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...