Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter,

har søkt litt rundt i dag etter at mitt 6 fryseegg ikke ville feste seg. Har jo hørt om babyklister før, men lurer på om folk har bestilt dette via danske nettsider og at det er trygt? Er litt skeptisk til å bestille fra utlandet. Også lurer jeg på embryoglue, noen som tilhører Porsgrunn som har fått dette? Begynner å miste trua på hele IVF greine og trenger noe som får opp trua igjen. Takk for svar :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg hører til Porsgrunn og skal sette inn mitt 5 fryseegg i neste uke (håper jeg hvertfall). Har ikke fått tilbud om embryoglue, de har ikke nevnt dette heller.

Jeg bestilte babyklister fra Danmark som jeg brukte forrige innsett, dette uten hell. Har også begynt å miste trua på at dette skal gå bra for oss, men har denne gangen gitt akupunktur et forsøk, så det blir spennende å se om det kan hjelpe.

Beklager at jeg ikke hadde noen oppmuntrende ord å gi deg. :-)

Skrevet

Brukte babyklister forrige gang, hjalp ikke. Nå, uten noe som helst ekstra, satt spira :)

Skrevet

Ta en titt på min historikk... har prøvd det meste i 5 år!! plutselig så satt den... Babyklisteret heter fructus femina d6 forresten, men ville heller satset pengene mine på silicea original på helsekosten, og tatt 1 spiseskje 3 ganger daglig...

Skrevet

Kanskje det ikke er noe poeng å bruke det da. Finner ikke din historikk noe sted?

Skrevet

Kanskje det ikke er noe poeng å bruke det da. Finner ikke din historikk noe sted?

den linja som står under det jeg skriver her, er historien min... :P

Skrevet

Åja, kommer ikke opp når jeg bruker tlf :P

aha... skjønner ... her er det som står: Etter 5år, 4fersk forsøk, 2 fryse forsøk , en sa. en ex.u.......- nå gravid med hjemmelaget mirakel! :wub:  :D  :wub:  Termin 7. juli 2014 :D  

altså ikke babyklister - det ble jeg aldri gravid på! Men enbryoglue ville jeg spurt klinikken om de hadde hvis jeg skulle hatt enda et forsøk....

Skrevet

se der ja! Hvordan i all verden ble du naturlig gravid etter så mange negative ivf forsøk? så fantastisk!! Embryoglue har jeg liksom aldri hørt blitt nevnt, men dette skal jeg absolutt høre om! 

Skrevet

aner ikke hvordan vi klarte det... det er fortsatt helt uvirkelig! I tilleg har jeg jo bare en eggleder!!

Hvilken klinikk er du på? Hausken har embryoglue, men det koster ekstra, så tror det er derfor klinikkene ikke nevner det...

Skrevet

Jeg tilhører Porsgrunn :) Må være fantastisk å ha fått det til selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...