Gå til innhold

ok da.. trodde jeg skulle klare å holde kjeft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hurra for deg og velkommen inn til 1.trimester♡♥♡

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra:-) Gratulerer så mye. Ekstra stas når det er noen som sliter som blir gravide. Lykke til videre :-)

Skrevet

Ååååå!! Hurra! :) Gratulerer så mye :) :) Blir så glad og håpefull når jeg leser sånne solskinnshistorier :)

Skrevet

Hurra, gratulerer masse!!!! Så utrulig deilig å høre. Klem!

Skrevet

Fantastisk tante_esel, tenk at det også skjedde deg! For en utrolig god nyhet å lese! Mirakler skjer! Vi skal ikke gi opp mellom forsøkene heller nei ;) . Plutselig kan forholdene ligge til rette. Stor gratulasjonsklem!

Skrevet

takk :D er fortsatt skjelven, og det føles litt uvirkelig :P men herregud at det skjedde meg! det hadde jeg aldri turt å drømme om! neste milepæl er et bankende friskt hjerte på tidlig ultralyd!

:wub:  :wub:  :wub: måtte tiden flyyyy av sted :DB)  :D

Skrevet

Hærregud!! Tante_Esel, jeg får kump i halsen her, jeg ER så glade på deres vegne, hyyyyyl!!! Åh, jeg har ikke ord som gir mening, puh, for en lykke det må være, så fortjent!!

Skrevet

Det er helt FANTASTISK tante esel!! For en lykkefølelse du (dere) må ha nå!!

Endelig var det din tur!!! 

Skrevet

Fantastiske nyheter :)  :wub: GRATULERER!!!!

Samme som skjedde meg.. Nok et bevis paa at det ikke finnes noen fasit.

Nyt tiden fremover tante Esel

Gjest Trulte med to små
Skrevet

HURRAAAA!!! Dette fortjente du virkelig!! Tenk Tante Esel skal få en liten Tussi!!! Gratulerer så mye og masse lykke til! Ønsker deg all mulig lykke nå og at alt går bra, det skal det!

God klem herfra :)

Skrevet

Kjære, kjære Tante Esel nå ble jeg så glad på dine vegne! Åh det er helt fantastiske nyheter.

Jeg sier bare GRATULERER SOM NYGRAVERT! Hipp hurra du har en lykkestjerne i magen!!

Skrevet

Tuuuusen takk nok engang :D er kommet meg til 5+3 :D så nå håper jeg at jeg snart får den timen til ultralyd!!! alt føles fortsatt veldig godt og veldig rett!! tenk at jeg går i min 6.uke. Hjertet begynner ^å banke den uka her, så skal ta ekstra godt vare på meg selv og lille "eselkalven" i magen :P

Skrevet

tittei damer :P

Bare en liten oppdatering fra meg, i dag 6+3 :D

I dag har jeg vært på ultralyd, og for første gang i historien vår har vi sett et lite hjerte banke!!!!

Det vr en helt fantastiks følelse!!! Nå er det 90%sjngs for at alt går bra :D

HHURRA!!! :gravid:

Gjest Trulte med to små
Skrevet

tittei damer :P

Bare en liten oppdatering fra meg, i dag 6+3 :D

I dag har jeg vært på ultralyd, og for første gang i historien vår har vi sett et lite hjerte banke!!!!

Det vr en helt fantastiks følelse!!! Nå er det 90%sjngs for at alt går bra :D

HHURRA!!! :gravid:

Ååå så nydelig!! <3 Det fortjente du så inderlig! Jeg ønsker deg masse lykke til med din voksende babymage og sender en god hurra-klem :)

Skrevet

Hurra!!!! ❤️❤️❤️ Gratulerer så utrolig mye, endelig!! 😃 kos deg videre og gled deg masse over tiden som kommer❤️❤️

Skrevet

Hurra!!!! ❤❤❤ Gratulerer så utrolig mye, endelig!! kos deg videre og gled deg masse over tiden som kommer❤❤

oi det var lenge siden :D alt bra med deg? er dere i gang med søskenforsøk?

Skrevet

Ei stund sia sist nå ja 😉 men nei, ikke noen søsken forsøk enda, men det blir mulig til sommeren 😉 har smått snakket med fastlegen og bynt med litt blodprøver 😊 men null stress enda, koser meg godt med vesla❤️

Skrevet

Ei stund sia sist nå ja men nei, ikke noen søsken forsøk enda, men det blir mulig til sommeren har smått snakket med fastlegen og bynt med litt blodprøver men null stress enda, koser meg godt med vesla❤

sendte deg pm jeg :P

Skrevet

så fantastisk !! :-) Masse, masse hurra og gratulerer til dere ! :-)

Skrevet

Masse hurra tante Esel. Er virkelig en fantasisk følelse å se det bitte-lille hjertet dunke. Utrulig gøy. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Åhh kjære Tante Esel nå ble jeg glad og rørt, alt på en gang.

Tenke seg til du har vært på ultralyd og har fått sett et lite bankende hjerte! Lillestjerne har vokst seg større nå og er vell 8 uker i dag. Det er fantastisk gode nyheter. Kos deg videre i svangerskapet.

Skrevet

Åhh kjære Tante Esel nå ble jeg glad og rørt, alt på en gang.

Tenke seg til du har vært på ultralyd og har fått sett et lite bankende hjerte! Lillestjerne har vokst seg større nå og er vell 8 uker i dag. Det er fantastisk gode nyheter. Kos deg videre i svangerskapet.

ja er nærvepirrende dager dette her... synes uke 8/9 er litt skummelt har hørt så mange som mister i disse ukene... men kvalmen er her konstant :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...