Tante_Esel Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 to dager før IKM spydde jeg på doen på jobb... kvalmen gikk over ganske fort, men tanken på at jeg kunne være gravid gnagde meg hele dagen... frykten for negativ test var så visst til stede!!! Ikke hadde vi hatt IVF forsøk heller. OG jeg har bare en eggleder! Da jeg kom hjem tok jeg en cb + som viste en svaaaak svaak strek... jeg trodde fortsatt ikke 100% på det... MEN JEG ER ALTSå GRAVID!!!! OG VI KLARTE DET På Egenhånd!!! etter 5års prøving, 4fersk forsøk, et avbrutt fry, og 2 frys, ex.u, spontanabort og mange tårer og sorg, har vi virkelig klart det selv! hcg målingene er supre! de har steget fra 48-300!!! Jeg er supergravid!!! Nå håper jeg bare Dette store mirakelet holder seg fast helt til JULI2014!!! HURRA Nå ser dere i hvert fall at det er kjempedumt å Gi opp!!! Jeg er nå beviset på at det er mulig!!!
ønsker*et*mirakel Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Så utrolig fantastiske nyheter!!!!!! Gratulerer så masse!!! Dette har dere virkelig fortjent! <3
Snartsvanger? Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 to dager før IKM spydde jeg på doen på jobb... kvalmen gikk over ganske fort, men tanken på at jeg kunne være gravid gnagde meg hele dagen... frykten for negativ test var så visst til stede!!! Ikke hadde vi hatt IVF forsøk heller. OG jeg har bare en eggleder! Da jeg kom hjem tok jeg en cb + som viste en svaaaak svaak strek... jeg trodde fortsatt ikke 100% på det... MEN JEG ER ALTSå GRAVID!!!! OG VI KLARTE DET På Egenhånd!!! etter 5års prøving, 4fersk forsøk, et avbrutt fry, og 2 frys, ex.u, spontanabort og mange tårer og sorg, har vi virkelig klart det selv! hcg målingene er supre! de har steget fra 48-300!!! Jeg er supergravid!!! Nå håper jeg bare Dette store mirakelet holder seg fast helt til JULI2014!!! HURRA Nå ser dere i hvert fall at det er kjempedumt å Gi opp!!! Jeg er nå beviset på at det er mulig!!! Gratulerer så mye! Helt fantastisk etter alt dere har vært gjennom, og du får oss til bare å stå på og ikke miste håpet, takk ! ;o)
Tidenerinne Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Åååååååhhhhh! GRATULERER SÅ MASSE :-)
Ringo79 Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Ååå så fantastisk!!! Tårene triller her . Det er akkurat slike historier som gjør at jeg holder ut enda:). Ta godt vare på deg selv fremover og masse lykke til ❤❤❤
Vizzy Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 to dager før IKM spydde jeg på doen på jobb... kvalmen gikk over ganske fort, men tanken på at jeg kunne være gravid gnagde meg hele dagen... frykten for negativ test var så visst til stede!!! Ikke hadde vi hatt IVF forsøk heller. OG jeg har bare en eggleder! Da jeg kom hjem tok jeg en cb + som viste en svaaaak svaak strek... jeg trodde fortsatt ikke 100% på det... MEN JEG ER ALTSå GRAVID!!!! OG VI KLARTE DET På Egenhånd!!! etter 5års prøving, 4fersk forsøk, et avbrutt fry, og 2 frys, ex.u, spontanabort og mange tårer og sorg, har vi virkelig klart det selv! hcg målingene er supre! de har steget fra 48-300!!! Jeg er supergravid!!! Nå håper jeg bare Dette store mirakelet holder seg fast helt til JULI2014!!! HURRA Nå ser dere i hvert fall at det er kjempedumt å Gi opp!!! Jeg er nå beviset på at det er mulig!!! Gratulerer så mye. Godt at noen av oss slitere får det til :-) Neste gang skal det være min tur har jeg bestemt.
Tante_Esel Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2013 får frysninger av dere damer HOLD UT!! det blir deres tur og!! sender storken videre jeg nå, for endelig så fant han frem alle mine rop har kanskje gjort susen
poca Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Er det sant????? Gratulerer så mye til deg! Det er helt fantastisk
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 gratulerer så masse!!!!!!!!!! :)
lillespire2 Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Fantastisk! Gratulerter tante esel!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer så utrolig mye!!! Jeg beundrer dere som holder ut i så mange år, så uendelig mye! Jeg hadde bare 3 forsøk med assistert befruktning før det klaffet, og jeg syns det var en evighet. Så all ære! Og det er SÅ velfortjent at dere har fått det til! Nyyyyt den magiske tiden!! Anonymous poster hash: 22517...f35
lioness* Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Juhuuu! Gratulerer så mye! NÅ er det din tur
Tante_Esel Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2013 Er det sant????? Gratulerer så mye til deg! Det er helt fantastisk heil sant
Tante_Esel Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 30. oktober 2013 Juhuuu! Gratulerer så mye! NÅ er det din tur ser at du også er blitt gravid var det ivf med donor som gjorde susen? Gratulerer så mye
lioness* Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Juhuuu! Gratulerer så mye! NÅ er det din tur ser at du også er blitt gravid var det ivf med donor som gjorde susen? Gratulerer så mye Hei tante Esel Ja, donoregg gjorde susen! Nå er jeg til og med gravid med tvillinger. I hvert fall enn så lenge, det var to bankende hjerter på ultralyden i dag. Og den ene var en del mindre enn den andre, så det er ikke helt sikkert at den henger med - vi får se Uansett deilig å være gravid med donoregg etter 6 aborter med egne (møkka-)egg! Så deilig når det eeeendelig årner seg. Håper graviditeten din blir en real dans på roser
Tante_Esel Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 30. oktober 2013 åå for en lykke det må være Håper donoregga klamrer seg fast hos deg nå!! Her gjør jeg i hvert fall alt for t dette skal gå helt frem til sommernen Tar lbyl-e, fragmin og lutinus! så nå skal vi bare danse oss gjennom graviditet begge to, Lioness! det er oss vel unt!
Lillie Vanillie Skrevet 30. oktober 2013 #21 Skrevet 30. oktober 2013 Så fantastisk! Gratulerer så mye!!
Mottivert Skrevet 30. oktober 2013 #22 Skrevet 30. oktober 2013 Såååå herlig med en slik historie Gratulere sååå masse Du skal se det blir en helt fantastisk sommer på deg neste år Jippi
Petra-prøvedokke Skrevet 30. oktober 2013 #23 Skrevet 30. oktober 2013 Fantastisk å høre at det klaffet endelig;)
Petra-prøvedokke Skrevet 30. oktober 2013 #24 Skrevet 30. oktober 2013 Fantastisk å høre at det klaffet endelig;) det er slike historier det er kjekt å høre:)
klishe89 Skrevet 30. oktober 2013 #25 Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer gratulerer gratulerer :-D :-D :-D så fantastisk!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå