Gå til innhold

Jeg er ikke flink..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk.. Jeg er ikke særlig flink i jobben min. Trenger trøst og vil veldig gjerne høre fra andre som mangler flink-pike-genet..

Anonymous poster hash: cf870...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink er ikke noe man er, flink er noe man blir.. med rett innstilling og hard jobbing kommer man dit man vil. Når det er sagt, finnes det nok mange ting som du faktisk kan. Du må heller sette fokus på det, istedet for det du ikke kan. Hvis det enda plaget deg bør du enten se på hva som må til for å bli flink i jobben din, eller vurdere å finne deg en ny jobb. Noen mente tydelig at du enten er flink nok, eller har potensialet til å bli det, for ellers hadde du vel ikke hatt den jobben du har :-)

Anonymous poster hash: 18110...03f

Skrevet

Jeg selv er LAT...

Jeg gjør ferdig alt jeg skal kjapt, så sitter jeg og surfer og styrer resten av tiden.

Innimellom er det såklart mye å gjøre, så da rekker jeg ikke det, liker best de periodene.

Blir altså så tiltaksløs når det ikke er noe særlig å gjøre, at jeg ikke engang gidder å gjøre de få tingen som dukker opp før jeg MÅ....

Heldigvis har jeg eget kontor, så det har ikke blitt oppdaget ennå...:( 

Anonymous poster hash: 6b54a...e3e
Skrevet

Jeg er flink, men dessverre alt for lat :-(

Anonymous poster hash: 8e1f6...f74
Skrevet

Hehe, prøvde å søke trøst hos likesinnede, men ditt svar var da mye bedre! Det ER massevis av ting jeg kan! Jeg skal bygge videre på det i morgen den dag!

Takk for oppmuntringen :)

Skrevet

Hehe, prøvde å søke trøst hos likesinnede, men ditt svar var da mye bedre! Det ER massevis av ting jeg kan! Jeg skal bygge videre på det i morgen den dag!

Takk for oppmuntringen :)

For ordens skyld; den var altså til Annoe nr en:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...