Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Kort fortalt. Jeg har driti meg ut, å to regninger har gått til namsmann i min samboers navn. Sakene er mine, men fordi det står i han sitt navn blir jo han straffet for dette..... Sakene er ferdig behandlet hos namsmann, men er jo meg som er skyld i dette . Hva kan jeg gjøre? Greier ikke hele belløpet nå . Men ønsker at det er meg de skal " straffe" for dette ikke samboeren min.. Uff for et rot!! Anonymous poster hash: 3155e...5ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Kan du ikke ringe namsmannen og forklare, Evt sette opp en betalingsplan?? Ikke morro for samboeren din dette at det går på hans navn! Ring å avtale møte! Anonymous poster hash: 44dcc...f6e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Så lenge det står i din samboers navn så er det kan som vil få betalingsanmerkninger. Det er jævlig trasig for ham! Anonymous poster hash: 7c530...418
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg vet... Saken er at jeg får betalt hele beløpet 11.11. Å han er satt 600kr i lønnstrekk 15.11. Er det bare å la det være? Betaler jeg alt blir jo alt fjernet. Prøvd å forklare dette til namsmann men hjelper lite... Uff!!! Anonymous poster hash: 3155e...5ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Men, hvis dette er så trasig for deg, hvorfor i alle dager har du ikke reagert før nå? Det er ikke gjort på en uke å få lønnstrekk.....! Nå er det dessverre lite du kan gjøre! Mannen din har betalingsanmerkning pga deg. Anonymous poster hash: a96bb...fa0
Grusomme meg. Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Da betaler du hele beløpet 11.11 og tropper opp på namsmannens kontor med kvittering. Da vil utlegget i hans lønn bli fjernet.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg vet... Saken er at jeg får betalt hele beløpet 11.11. Å han er satt 600kr i lønnstrekk 15.11. Er det bare å la det være? Betaler jeg alt blir jo alt fjernet. Prøvd å forklare dette til namsmann men hjelper lite... Uff!!! Anonymous poster hash: 3155e...5ab Namsmannen kan ikke bestemme dette. Det er kreditor dere må ta kontakt med Anonymous poster hash: 7c530...418
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde klikket dersom mannen hadde gjort noe sånt mot meg, rett og slett klikket vinkel. Å være så uansvarlig på andres vegne, jeg har ikke ord.. Når det er sagt, så vil jeg tro at så lenge du kan dokumentere at alt er betalt før lønnstrekk, så kan de stanse trekket. Men selvfølgelig ikke før det faktisk er gjort. De har nok hørt mang en løgn før. Anonymous poster hash: 7a256...16e
Jallow B Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Betal inn den 11/11, ring kreditor straks dagen etter og be de sende papirene over til namsmannen straks, og se om de får stoppet det. Er du forøvrig sikker på at det er trekket som skal starte 15/11, eller skal de ha møte vedrørende lønnstrekk på den datoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå