Gå til innhold

Akkurat nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Kan man ikke se en eneste flekk av badegulvet. Hele guvlet er dekket av skittentøy. Noe av det skittentøyet var egentlig nyvasket, men så falt det ned fra det 1 meter høye og brede tårnet med nyvaskede klær som ble slengt på kommoden i god tro om at jeg ville være rask med å finne ork til å vaske ferdig klesskapene og legge på plass klærne..

- Kjøkkenbenken er full av gårsdagens oppvask.

- På stua ligger det leker strødd her og der.

- Gulvet i gangen er dekket av sand etter barna.

- Jeg sitter godt i sofaen med tv'en på, pc i fanget og ett stykke sjokoladekake på fatet.

Skal begynne med husarbeidet snart altså. Jeg loooooover!!!

Anonymous poster hash: da442...7f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj! Hvordan klarer du å leve med det? Er det latskap eller er du syk som ikke orker?

Anonymous poster hash: 0a840...526

Skrevet

I gangen står det to kurver med rent tøy som bare venter på å bli brettet og lagt på plass, stått det siden lørdag:s men da var det bare en kurv :/

Stuen burde støvsuges og oppvaskmaskinen burde tømmes.

Stuebordet er fult av smuler etter frokosten, står også 3 fat og 5 glass der.

Gulvet på kjøkkenet burde støvsuges også

Men jeg gidder ikke!!!!!! Ligger her med lungebetennelse fra helvete, blir anpusten bare av å gå opp 5 trappetrinn. Så rotet får bare være.. Ingen dør av det

Anonymous poster hash: bb441...c9a

Skrevet

Huff, hvordan orker du å ha det sånn? Det tar jo ikke så lang tid å rydde opp. Kom igjen!!!
;)

Anonymous poster hash: 51a1d...6d3
Skrevet

Æsj! Hvordan klarer du å leve med det? Er det latskap eller er du syk som ikke orker?

Sykdom som kræsjet med grovsortering av klær. Alle skap og kommoder ble tømt, mye ble kastet, resten havnet på badet for å vaskes. Mye av klærne har ligget der i nesten 2 år, derfor ville jeg tømme helt og vaske både skap, kommoder og klær :) Og med flere barn, jobb, fritidsaktiviteter osv er det ikke så lett å komme ajour hele tiden.

Vi bor trangt så det skal ingenting til for å dekke noe som helst heller egentlig ;) Så lenge det bare er rot på gulvene og ikke søl og møkk så går det så fint så

Skal bare nyte litt med av fridagen min med goood samvittighet før jeg setter i gang ;)

Skrevet

Slik kan det se ut her noen ganger også. I andre perioder er det nesten strøkent. Det er ikke alltid jeg gidder å prioritere husarbeid rett og slett! Mange andre mye morsommere ting å gjøre ;)

Anonymous poster hash: 7ad79...17e

Skrevet

- Kan man ikke se en eneste flekk av badegulvet. Hele guvlet er dekket av skittentøy. Noe av det skittentøyet var egentlig nyvasket, men så falt det ned fra det 1 meter høye og brede tårnet med nyvaskede klær som ble slengt på kommoden i god tro om at jeg ville være rask med å finne ork til å vaske ferdig klesskapene og legge på plass klærne..

- Kjøkkenbenken er full av gårsdagens oppvask.

- På stua ligger det leker strødd her og der.

- Gulvet i gangen er dekket av sand etter barna.

- Jeg sitter godt i sofaen med tv'en på, pc i fanget og ett stykke sjokoladekake på fatet.

Skal begynne med husarbeidet snart altså. Jeg loooooover!!!

Omtrent det samme her, men jeg sitter og løser kryssord mens jeg hører på Radioresepsjonen og spiser nøtteblanding med skje fra en skål. :D

Og baderomsgulvet er ikke dekket helt, bare halvveis, men så har det i stedet spredd seg utover i gangen etter at jeg måtte krise-re opp storsenga i går kveld før ungene skulle legges, så sengetøyet ligger i en haug i gangen. Er ikke syk. Koser meg, med god samvittighet jeg også, før jeg skal ta i et tak her. Men dette kan ta tid. Det har sett sånn ut en stund nå. :) Alt til sin tid. Hehe

Anonymous poster hash: 8642c...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...