Gå til innhold

*smelt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min får meg bare til å smelte om dagen!

I morges pratet vi om et gavekort vi har fått på spa, og jeg er gravid så får ikke brukt det før i april. Jeg sa da at han kunne ta det, men da sier han at da venter jeg til april og tar en heldag med en venninne for det fortjener jeg <3

Hva gjør mannen din som får deg til å "smelte" :P

Anonymous poster hash: a51a7...062
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sa at jeg har kjøpt alt for mye rosa og lilla til den kommende jenta vår og at jeg måtte skjerpe meg.

da sa han; men det er jo sånn det skal være det da! det er jo ei lita jente vi venter og da er det jo sånn at hun må ha rosa og lilla, sånn er det bare.

"smelt" :wub:  kommer fra arbeidsgubben som er skikkelig mannemann og er kjempe dårlig på å vise følelser og innadvent og overhode ikke den "rosa" typen :P

jeg vet om en som kommer til å gjøre den lille kjempe bortskjemt! ;)

Skrevet

hønemor0408 så nydelig han er!
:)

Skrevet

I går fortalte han meg hvor heldig han syns han er, som har meg. Han sa at jeg er nydelig, deilig og digg, smart og sikkert smartere enn han (som er en prestasjon i seg selv, hehe), at han elsker meg og ikke vil ha noen andre. Det er så fint å høre sånt iblant <3

Skrevet

hønemor0408 så nydelig han er!

:)

i know! :wub: der og da visste jeg at han er mannen i mitt liv og at han kom til å bli en fantastisk far :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...