Gå til innhold

Gravid i uke 10 og har så innmari lyst å vite hvilket kjønn det blir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist hadde jeg ultralyd i uke 12 og fikk vite kjønnet (det stemte også)! Men det er andre markører i uke 18, så mulig det er vanskeligere å se i mellomtiden. I uke 12 er det vinkelen på kjønnet som avgjør, samme vinkel som ryggraden er jente, skrå oppover er gutt.

Jeg så det på vanlig ul i uke 14 forrige gang :)

Men han lå med ræven ut og sprika med beina så jeg så det før dama rakk å snu skjermen. Var ikke tvil akkurat.

Ei venninne fikk vite i uke 14 at ho skulle ja jente. På ordinær ul klarte de ikke se. Og ut kom en gutt. Så ville ikke heeelt stolt på det så tidlig.

Annonse

Vi var på vanlig priv ul i uke 14 med vår siste, fikk da vite at det var jente og det stemte ;) Var ikke på ul med første i den tiden.. Men en venninne var også samtidig til vanlig ul (privat), i samme uke altså, og fikk vite at det var en gutt som også viste seg å stemme ;)

Jeg var på UL i uke 12 og da gjettet han på kjønn, men han sa han ikke var sikker. Google "nub theory" så kan du lese litt mer om hva han fortalte meg:) Så tidlig kommer det ann på vinkelen på "kjønnsorganet" eller "nuben". Men mulig det er anderledes i uke 13 og 14..!! Jeg er SÅÅ spent selv!!! Blir gal av å vente..hihi:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...