Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #51 Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer så mye! ut i fra det du skriver håper jeg du beholder lykke til!! Tusen takk Det er ikke noen tvil i mitt sinn, abort er uaktuelt og barnet er like ønsket og elsket som da jeg var gift og vi var gravide med første barnet vårt. Selv om far ikke er i bilde på nåværende tidspunkt skal jeg beholde barnet og glede meg over både svangerskap og når barnet blir født.Tusen takk Våryr for lykkeønsking og gode ord,for en herlig gjeng dere er i dette forumet,jeg er intet annet enn rørt og takknemlig! Anonymous poster hash: 2a66b...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #52 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg må bare si at jeg syns du er utrolig tøff som får to barn midt i utdannelsen og blir alene med begge to. Respekt er selv alene med en gutt på 4 og holder på med ingeniørutdannelse. Alt er mulig Gratulerer og lykke til på veien Anonymous poster hash: 54d34...286
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #53 Skrevet 30. oktober 2013 Så da velger du at enda et barn skal vokse opp uten en far.. jøss Anonymous poster hash: 02a17...2bf Jøss, du er en av de jeg mistenker ikke er den skarpeste kniven i skuffen akkurat, litt lett bagasje liksom.. Anonymous poster hash: 76682...015
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #54 Skrevet 30. oktober 2013 Masse lykke til, dette går så bra så! Jeg fikk nr to midt i utdannelsen, fant ikke ut at jeg var gravid før etter at det ble slutt med ex`en. Ingen støtte derifra, han flyttet langt unna. Men vi klarte oss, tøft til tilder men barna har det bra og jeg er ferdig utdannet. Anonymous poster hash: 76682...015
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #55 Skrevet 30. oktober 2013 Hørt om nekrofili?? Tror han tenker på å bedra deg desverre.. Anonymous poster hash: 76682...015
MJ<3 Skrevet 30. oktober 2013 #56 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hørt om nekrofili?? Tror han tenker på å bedra deg desverre.. Anonymous poster hash: 76682...015 Eh jah.... Har du det bra??? Endret 30. oktober 2013 av Gullet mitt 2007
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #57 Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer så mye! Dere tre blir nok et fint team Tenk for en gave til datteren din - et søsken! Det kommer hun til å ha glede av hele livet Tror du skal finne deg venner som tilfører deg energi og gir deg støtte Anonymous poster hash: d57fc...125
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #58 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg må bare si at jeg syns du er utrolig tøff som får to barn midt i utdannelsen og blir alene med begge to. Respekt er selv alene med en gutt på 4 og holder på med ingeniørutdannelse. Alt er mulig Gratulerer og lykke til på veien Anonymous poster hash: 54d34...286 Tusen takk, du er minst like tøff og jeg har respekt for deg. Stå på videre og masse lykke til med ingeniørutdannelsen din,det nailer du!!! Hi Anonymous poster hash: 2a66b...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #59 Skrevet 30. oktober 2013 Masse lykke til, dette går så bra så! Jeg fikk nr to midt i utdannelsen, fant ikke ut at jeg var gravid før etter at det ble slutt med ex`en. Ingen støtte derifra, han flyttet langt unna. Men vi klarte oss, tøft til tilder men barna har det bra og jeg er ferdig utdannet. Anonymous poster hash: 76682...015 Tusen takk for lykkeønskninger og gode ord, jeg har respekt for at du fullførte utdanningen din tross i at du fikk nr 2 midt i utdannelsen, det er veldig tøft gjort og må si du er til stor inspirasjon for meg og andre i liknende situasjon Nyt tiden med barnet ditt, jeg unner deg alt godt Anonymous poster hash: 2a66b...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #60 Skrevet 30. oktober 2013 Gratulerer så mye! Dere tre blir nok et fint team Tenk for en gave til datteren din - et søsken! Det kommer hun til å ha glede av hele livet Tror du skal finne deg venner som tilfører deg energi og gir deg støtte Anonymous poster hash: d57fc...125 Du har rett, venner som tilfører energi og gir støtte er the real thing- de er umistelige venner er som står rundt en når det stormer!!Tusen takk for støtte og gode ord kjære deg, det varmer virkelig Anonymous poster hash: 2a66b...a41
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #61 Skrevet 30. oktober 2013 Hørt om nekrofili?? Tror han tenker på å bedra deg desverre.. Anonymous poster hash: 76682...015 Jeg er ikke sikker men det er mye mulig du har svar på feil tråd. Jeg håper nesten du har svart på feil tråd .. Hi Anonymous poster hash: 2a66b...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå