Gå til innhold

Jeg har allerede blitt ett hormontroll!

Anbefalte innlegg

Fant nettopp artikkelen om hjemløse Eugenia som ikke trodde hun kom til å overleve vinteren, så tok en norsk familie henne med seg hjem og hjelper henne med alt hun måtte trenge :) Og her sitter jeg og sipper som en tulling.

http://www.nordlys.no/nyheter/byavisa_tromso/article6950064.ece

Fortsetter under...

Jeg begynte å gråte fordi jeg og sambo hadde en liten misforståelse.jeg trodde han skulle handle mat og han trodde jeg skulle, så da han kom hjem uten mat så stortuta jeg..haha! Sulten og gravid er dårlig kombinasjon!

Hehe..hormonene løper totalt løpsk her også for tiden!!:) Spesielt om jeg ser på Fødeavdelingen...her tidligere idag satt jeg og gråt av en episode av Livsfarlig Fangst også..samboeren min satt bare og kikket rart på meg, hehe ;)

Annonse

Hehe..hormonene løper totalt løpsk her også for tiden!!:) Spesielt om jeg ser på Fødeavdelingen...her tidligere idag satt jeg og gråt av en episode av Livsfarlig Fangst også..samboeren min satt bare og kikket rart på meg, hehe ;)

Hehe..hormonene løper totalt løpsk her også for tiden!! :) Spesielt om jeg ser på Fødeavdelingen...her tidligere idag satt jeg og gråt av en episode av Livsfarlig Fangst også..samboeren min satt bare og kikket rart på meg, hehe ;)

oooo hvor kan jeg se fødeavdelingen på nett????   Elsker å se på den selv om jeg må ha en hel boks med tørkepapir ved siden av :)

Hormontrollet kom frem igjen i butikken idag, endte opp med å stå og se på bittesmå bebis klær i størrelse 40!!! åååå de var så søte små :) Kjente at jeg ble helt varm og emosjonell, begynte virkelig å glede meg til å se min lille baby da :)

Jeg begynner å tute av stort sett alt mulig! Begynte å grine når samboer laget spaghetti med ketchup til meg tidligere i uka (det er det eneste jeg har lyst på til middag :P). Det har også begynt å bli vanskelig å skjule graviditeten på jobb når jeg stort sett gråter hver dag;)

Annonse

Jeg begynte å gråte av barne tv idag.. Lita jente som var brudepike i foreldrenes bryllup... Såååå rørende:)

Har samme gråtetokt her og:-p bare at det var tegnefilm og en gutt fikk være ringbærer:-p så bra svigers ikke var i sta da, for da hadde de sett rart på meg:-p

Da kom dagens første sipping!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10144926

Bussjåfør som reddet alle barna ut av en brennende buss ved å knuse vinduene med hendene sine.

Begynner å bli litt smålig lei nå altså, kan jo ikke ha sminke på når jeg er så følsom for alt :(

Og tørkepapiret under bordet er min nye bestevenn....

• 2 uker senere...

Og da begynte jeg å tute igjen :(http://www.ha-halden.no/nyheter/article6984648.ece

"Da Kris­tina Watt­um ble sit­ten­de rib­bet til­ba­ke på Kam­bo i Moss et­ter et sam­livs­brudd, kom hjel­pen fra uven­tet hold: Halden."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...