Tessolinen Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 Min lille gutt på 8 uker er veldig urolig på kvelden, vet at det er veldig vanlig og jeg ser jo på han at han er trøtt, vi bysser, synger, koser og holder på og tar kveldstell tidlig, men uansett så vil han ikke sovne.. Når han først sovner, gjerne rundt 0000 så sover han i ca 3,5-4 timer.. Når roet det seg for dere? Rundt 3 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 En plass mellom 4 og 6 mnd.. Husker også at det virkelig IKKE hjalp å starte med grøt heller.. Anonymous poster hash: f4a98...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 30. oktober 2013 #3 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, samme her. Har alltid hatt en meget våken baby. Men husker da spesielt godt de milepælene hvor han faktisk sov:) Holdt på til rundt kl.23-01 på den tiden der vi også. Husker jeg gikk rundt i stua i mørket og bar på han frem og tilbake. Rundt 3 mnd alder så krøp vi sakte men sikkert mot kl.20.00 som han sovnet hver dag fra ca 4 mnd alder. Sov alltid best den første soveøkten som da var ca 4-5 timer. Resten av natten frem mot morningen våknet han alt mellom 1-2 timers mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 5. november 2013 #4 Del Skrevet 5. november 2013 vår lille skatt sov kun om dagen, og gråt hele natten til han var to mndr, da sovnet han kl 21 og sov til 09, med ETT måltid på natten... dette har han fortsatt med, nå sover han 20-08, og er 16 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå