Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg mener. Lyver du eller pynter du på sannheten om hvordan du har det? Jeg gjør det. Jeg har det overhodet ikke bra, men lyver til folk og sier at jeg har det helt supert fordi jeg ikke ønsker videre spekulering. Bor på en passe lite sted, og vet hva folk leter etter. Dessverre! Anonymous poster hash: 5fd3e...a16
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Pynter på sannheten når jeg har det fælt, og skriker ut alt for tydelig når jeg har det bra! (Er bipolar) Tror det er veldig vanlig å lyve når man får det spørsmålet, om ikke alt er helt på topp. Det forventes, liksom, selv om det er dumt. Vet du hvorfor det ikke går så bra for tiden? Håper du kan være ærlig med noen om det! Anonymous poster hash: 59398...76f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Lyver. Nesten alltid. Hatt et tøft halvår, og folk som stiller det spm vil egentlig ikke vite. TMI. Anonymous poster hash: 59d74...0a9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Lyver og smiler ! Har det helt jævlig, har endelig begynt å åpne meg litt for legen. Grusomt å ha det slik. Anonymous poster hash: cf8e0...86e
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Lyver ganske bra.Har det bedre enn før, men langt ifra bra. Men snart blir det bra, for jeg ha mest sannsynlig fått jobb! :D
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Er sykmeldt med usynlige plager så jeg svarer opp og ned. Sannheten er langt der ifra, men folk ser jeg meg jo ute på butikken eller kafe, eller når jeg gjør noe med barna mine så jeg kan ikke si strålende og jeg ønsker ikke å legge ut om hvor jævlig ting egentlig er og hvor mye tabletter og tilskudd som må til når jeg vandrer utenfor døren.. Anonymous poster hash: 53802...ba8
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg lyver og sier det går sånn tålig greit, for sannheten er at jeg ønsker og dø fra disse smertene. Anonymous poster hash: be3c0...b3b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Har det ganske greit. Skulle gjerne ha funnet en jobb, hatt litt bedre råd, men kan ikke klage. I det store og hele har jeg det bra. Ser alltid positivt på livet. Tenk hvor ille man virkelig kunne hatt det. Anonymous poster hash: c1c6e...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå