Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 5+3 med nr 2. Jeg synes magen min er en blanding av oppblåst og litt merkelig fast innhold. Synes det virker litt tidlig at den skal være gravidmage nå. Får vel begynne å trene eller noe slik at det ikke bare blir feit mage hehe. (har spist litt for mye fyfy ting i det siste...)

Jeg er gravid med nr 3 og er rundt 8. uke nå (skal på ul idag). Og her har magen begynt å komme litt allerede..jeg er veldig tynn, så det synes veldig tidlig på meg. Har også delt magemuskel etter tidligere svangerskap, så da kommer nok magen tidligere pga det også :) Men dette er nok veldig individuelt vil jeg tro :)

5+5. Samme som før. Ingen mage. En anelse mer "bleikfeit" kanskje, mest sannsynlig innbildt... Fjerde svangerskap.

på tredjemann fikk jeg mage omtrentlig i uke 12 - men man er gjerne litt oppblåst, og kjenner seg litt "bleikfeit" fram til da (selv om ingen andre ser det...)

Annonse

Jeg har allerede kjøpt mammabukser for å si det sånn! Og det var på tide, for magen min begynner å vokse nå i uke 8. Jeg sliter også veldig med kvalme og da orker jeg ikke noe stammende. Tenker litt på at jeg ikke vil legge på meg for mye, har allerede gått opp 2 kg, men men.. Gleder meg til magen kommer skikkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...