Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #26 Skrevet 30. oktober 2013 Ikke for å være sånn surpomp men som andre sier her- ikke gi hjemmesnekra ting til folk du ikke kjenner. Har noen som lager så mye rart ( ser ut som noe ungene har lagd) blir så kjipt når jeg ikke vil ha det fremme i stua mi. Anonymous poster hash: 9ef53...eab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #27 Skrevet 30. oktober 2013 Spesielt mat er digg. Konfekt, for eksempel. Kjør på med hjemmelaget, sier jeg, heller det enn alt mulig ræl jeg ellers får! Anonymous poster hash: 8bab6...a77
Himmel og hav Skrevet 30. oktober 2013 #28 Skrevet 30. oktober 2013 Kjøp billige bøker på loppemarkeder eller finn, og lag fine, hjemmelagde bokmerker og legg inni. Da får vedkommende både en bok som kan glede, og som kanskje ikke er i handelen lenger, og et personlig bokmerke. Du kan brodere, applikere, lage i lær, med perler osv. Bare fantasien setter grenser.
Anne Victoria Skrevet 30. oktober 2013 #29 Skrevet 30. oktober 2013 Hva med å fordele innkjøpene over flere måneder? Start i august med handlingen og se etter tilbud og salg. Vil du lage hjemme er jo strikkede luer, votter eller sokker så koselig å få! Eller et kult forkle, kan lages av en bit med tykt stoff Det blir ikke billigere om du sprer innkjøpene. Det er bare en god løsning for dem som egentlig har penger nok, men ikke klarer å disponere fornuftig i hverdagen. Anonymous poster hash: 9956b...3bb Kommer vel strengt tatt an på når du begynner og om du er bevisst på pris Jeg gjorde det i studietiden. Startet i september med å kjøpe rimelige julegaver til slektninger og venninner. Fordelte utgiftene utover. Gikk i rimeligere butikker. H&M, Ikea, Åhlens etc. Fant mye fint der. Spleise med venner eller søsken fungerer også fint.
Anne Victoria Skrevet 30. oktober 2013 #30 Skrevet 30. oktober 2013 Kjøp billige bøker på loppemarkeder eller finn, og lag fine, hjemmelagde bokmerker og legg inni. Da får vedkommende både en bok som kan glede, og som kanskje ikke er i handelen lenger, og et personlig bokmerke. Du kan brodere, applikere, lage i lær, med perler osv. Bare fantasien setter grenser. Denne støtter jeg Får brukte bøker hvert år, faktisk. Helt perfekt for en som elsker å lese. Antikvariater har også mye billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå