Gå til innhold

Sex og baby i senga ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sex med babyen i senga ? og isåfall når slutter dere med det ?? 

Anonymous poster hash: d9b8f...6b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW det hørtes ekkelt ut!

Skrevet

Jeg klarer ikke engang å  ha sex med katten i rommet, langt mindre babyen.. Hahah.. :P

Men ser jo ikke problemet sånn egentlig.. Ville sluttet med det når ungen våknet lett.. Her våknet minsten bare vi gikk inn på rommet for å legge oss, så sex var uaktuelt på soverommet.. :P

Anonymous poster hash: a8ea8...926
Skrevet

I samme seng er jo litt ekkelt da, litt for intimt, selv om babyen ikke skjønner noe.. Tenkte at babyen sov i egen sprinkelseng...

Anonymous poster hash: a8ea8...926
Skrevet

Hallo?! Tull... Gå å legge deg nå, opp tidlig i morgen, kanskje?! 

Anonymous poster hash: 13f91...480
Skrevet

Æsj... Overhode ikke!!

Altså, babyen bryr seg jo i grunn ikke, men det å klare å fremskaffe sexlyst når det ligger en baby i sengen...vel..jeg finner det merkelig og litt ekkelt. Så nei, det har vi aldri gjort. Har vel skjedd at vi har hatt sex noen ganger mens baby ligger i grindseng i samme rom, men selv det syns jeg er på kanten for min del. Klarer liksom ikke å være seksuell i barnas nærvær, og jeg forstår heller ikke at noen klarer det..

Anonymous poster hash: 7276f...2ff
Skrevet

Det må jeg takke nei til. Lite sexlyst når babyen ligger ved siden av meg!

Skrevet

Neinei!

I sofaen, på vaskerommet, gjesterommet, kjøkkenbenken! Men ikke ved siden av baby i senga.....

Skrevet

I samme seng..? ÆSJ!! 

På samme rom, der babyen ligger i sprinkelseng? Kaanskje dersom babyen sover og vi tar det med ro.,

Anonymous poster hash: 0a5f3...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...