Gå til innhold

Noen som har aap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det å behandle søknaden? Mannen søker om det nå og jeg er redd vi må leve på min lønn gjennom julen... Har en buffer, men den skal egentlig gå til noe annet...

Anonymous poster hash: 8ac1a...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig fra kontor til kontor.. men det kan fort gå 2-3 mnd. Kommer an på om Nav har kjennskap til saken fra før. Går en over fra sykepenger ti AAP bør det gå fortere..

Har ikke AAP men jobber i Nav. Dere vil sannsynligvis få et svar innen kort tid der det er estimert hvor lang tid det vil ta. Viktig å ha levert legeerklæring og egenvurdering også, da går det raskere..

Skrevet

Tror jeg måtte vente 2 mnd :(

Anonymous poster hash: 8d710...f7e
Skrevet

Han søker om aap nå. Han ligger i systemet med kronisk smertelidelse, men de skulle ringe imorgen om han heller full dagpenger? Synes det hørtes rart ut...

Skrevet

Jeg gikk rett i fra sykepenger og over på aap.

Anonymous poster hash: 291ef...6a0

Skrevet

Han søker om aap nå. Han ligger i systemet med kronisk smertelidelse, men de skulle ringe imorgen om han heller full dagpenger? Synes det hørtes rart ut...

Hvis han er for syk til å jobbe kan han jo ikke få dagpenger.. da skal man være reel arbeidssøker. Hva får han nå da, sykepenger??

Skrevet

Tok ikke lang tid i det hele tatt for meg. Gikk direkte fra sykepenger over til AAP. Ingen pause i utbetalingene.

Anonymous poster hash: 52789...8a9
Skrevet

Jeg gikk direkte fra sykepenger til aap og det ble vel en ukes forsinkelse der.

Sykepenger får man jo en gang i måneden og aap hver fjortende da, og jeg tror det gikk ca 5 uker fra siste sykepengeutbetaling til første aap-utbetaling.

Man skal jo søke i god tid før maxdatoen for sykepenger så det ikke blir noen særlig glippe i overgangen der, når har han siste sykepengeutbetaling da?

Anonymous poster hash: 1b3ff...175
Skrevet

Han får sykepenger nå og har bare en uke igjen av det.

HI

Skrevet

Han får sykepenger nå og har bare en uke igjen av det.

HI

Da har jo Nav kjennskap til saken hans og burde få til en rask avklaring... Litt sløvt av de å ikke ha dette i boks en uke før max på sykepenger... Får håpe dere ikke må vente så lenge da..

Skrevet

Jeg måtte vente 11 mnd. Ankesak. sliter med gjelda jeg pådro meg da, den dag i dag!

Anonymous poster hash: 3aae8...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...