Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Det har aldri falt meg inn at jeg skulle ende opp med å gå rundt og tenke på noen andre enn min mann. Jeg har ingen intensjoner om å være utro eller gå fra han, og det gjør det hele kanskje enda mer frustrerende. For hadde jeg ikke hatt det bra, så hadde det heller ikke spillt noen rolle... Jeg lever i et godt ekteskap, uten konflikter eller bråk. Vi er kjærlig og oppmerksom mot hverandre, men lidenskapen og sexlivet er vel litt labert. Nå går jeg rundt med sommerfugler i magen, dårlig matlyst og tenker på en annen. Det er egentlig ikke sexuelle tanker, men mer tanken på oppmerksomhet, omsorg og lengten etter armene hans rundt meg. Jeg vet at jeg er godt likt av denne "andre", som også er min kollega og hadde kanskje kunne hatt det morsomt et par måneder. OM jeg hadde vært av den utro typen. Jeg er ukonsentrert, ser etter han i kantinen og gangene, passerer kontoret hans unødig mange ganger i løpet av dagen og drømmer om han om natten. Jeg føler det holder på å rable for meg! Det som gjør det hele enda mer absurd er at det er 16 år mellom oss. Og jeg er den eldste... Det her er vel egentlig ikke en rådspørring, men mer et hjertesukk fra en skrudd kone som føler hun holder på å bli gal! Er det andre som har hatt tankene sine på vide vanker og hvor lang tid gikk det før du var på rett kurs igjen? Anonymous poster hash: c8fb8...0c2 Anonymous poster hash: c8fb8...0c2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Nyt det :-) Deilig med en liten flørt. Det er dumt å gå videre, selv om jeg skjønner at det kan være fristende. Vært der selv, nøyaktig samme aldersforskjell. Vi gikk videre og jobber også sammen, det er ikke pinlig, flørter litt enda, men ingenting mer. Sliter med dårlig samvittighet, men forteller det aldri, til noen! Anonymous poster hash: fb257...4ab
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Det er nytelse og lidelse i ett Jeg håper det går over snart, for dette stjeler alt for mye av konsentrasjonen min. Og mannen min fortjener ikke at jeg har tankene mine andre steder. Han har samboer også, så det er ikke snakk om at han er ledig på markedet. Uææææ, så frustrerende å havne i en slik situasjon. Jeg føler at jeg går med en udetonert bombe i magen og har lyst å hyle og brøle det høyeste jeg kan utover hele byen! Anonymous poster hash: c8fb8...0c2
Anonym bruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Hjelpes meg, nå har han ikke vært på jobb siden tirsdag. Jeg holder på å forgå! Ikke har jeg noen grunn til å kontakte han heller. Jeg har aldri gått fra jobb en fredag og gledet meg til mandag før. Herrefred, så ille!! Anonymous poster hash: c8fb8...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå