Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har hatt hormonspiral i nesten 1 1/2 år. Mistet sex lysten ganske fort, men det tok ca 1 år før jeg mistenkte at det kunne være hormonspiralen.. I nesten 1 år har jeg hatt lyst å gjøre det slutt med samboer, følelsene har forsvunnet. Har hele tiden tenkt meg at det var pga småbarnsperioden, stress, økonomi osv... Men nå har jeg INGEN følelser igjen for denne stakkers mannen. Han er en kjempe god pappa og hjelper til med husarbeid. Men tanken på nærhet og kyssing grøsser meg. For ikke å snakke om sex! Gjør alt for å ikke ha sex! Men så har jeg lest litt på nett der noen sier at hormonspiralen nesten forandret personligheten deres... Folk har blitt deprimert, valgt feil kjæreste osv.. Kan det være no så lite som en hormonspiral som påvirker meg så utrolig mye?? Jeg har tidligere hatt p-sprøyte og p-piller og ikke merket noen annen bivirkning enn vektoppgang. Skal fjerne hormonspiralen i neste uke og se om det hjelper.. Men herregud neste uke er så lenge til!! Vil bare ut av dette forholdet...Er det noen som har opplevd det samme? Eller hørt om at hormonspiralen kan ha en sånn effekt? Anonymous poster hash: 74819...4db
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jepp! Mistet gradvis sex lysten og ble super hormonell. Slet i tillegg med soppinfeksjoner så var i hovedsak derfor jeg fjernet den. Anonymous poster hash: b1085...679
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 flere? Anonymous poster hash: 74819...4db
Berta_78 Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Nei, men hvis du mistenker det, så fjern den i morgen! Det et vel verdt et forsøk..?
L-8 Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Jepp! Akkurat på samme måten! Fjernet den og ikke lenge etter var alt normalt igjen.. Vekk med herket, aldri mer hormonell prevensjon på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå